31.5.09

~31 Mai~

I dag har jeg sola meg og jeg sovna!! xD I SOLA!!!!!
Jeg er rød...jævli rød.. hahahah!!! Kansje jeg blir brun i morgen?? ;O
Jeg har gått med korterma i dag.. ingen som har sett meg da ;D
Men hva syns dere?? Kan jeg gå med korterma??
ene Leggen :Venstre armen:For dem er ganske hvite, så dem synes nesten ikke, syns dem syntes mer på bilde en "på ekte" faktisk =p
Men på innsiden av leggen er det ingen som merker det..tror jeg!?
Etter jeg våkna i sola dro jeg på Høysand med miljøarbeidertjenesten,
Tina var med så det var veldig kos, kjøpte baguette og vassa i vannet!
Når jeg kom hjem kosa jeg med baby-kaninene igjen :Det er så kos, stryke den over ryggen og holde dem forsiktig,
Jeg ville hatt en kanin-baby om det hadde hatt lov i leiligheten..
Men så vil jo jeg ha MANGE dyr også da!! xD
Top 5 over dyr jeg VIL ha :
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
1. HUND (griffon brabancon eller Kinesisk nakenhund)
2. Ilder
3. naken rotter
4. Inne Katt
5. Marsvin
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

14 kommentarer:

liseliten sa...

Du er vakker som du er og skal være akkurat deg selv!! :)

Kan jeg spørre om en ting? De har så "brede" arr, har du ikke sydd, eller hvordan har de blitt så store?

Uansett, jeg blir stolt av å se at arrene dine er grodd og bleknet, at du har greid å slutte, du gir meg håp og mot!!

Linn Jeanette sa...

Jeg synes du kan gå med kortermet og med bare legger, synes ikke arrene synes så godt lenger... Og om det er noen som ser døm så viser det bare at du har kjempet for livet!
Synes du skal være stolt av deg selv og den du er jeg!!

Mange klemmer<3

Linn Jeanette sa...

ps. Sorry at jeg er så dårlig til å kommentere om dagen, men forklaringen finner du jo i den lukka bloggen min....

Glad i deg !!

Kitiinee sa...

Jeg syntes du skal gå i t-skjorte osv. vis du selv føler det blir rett for deg! :)

<3Klem.

Swampoline sa...

jeg som andre syns du skal gjøre som du føler deg vel i.
glad i deg, tomaten<3
klemmer

Synne sa...

Jeg synes du burde gå med kortermet! (: Jeg har begynt å gjøre det selv, mine synes ca litt mer enn dine. Og hvis du soler deg ofte, men med høy solfaktor, så blir de mindre synlige! :) Go for it!
Det er jo sommer<3

Maria sa...

du er så skjønn caroline. <3
glad i deg jeg, og gleder meg til å møte deg.
jeg synes helt klart du kan gå i akkurat det du vil, det viktigste er at DU føler deg vel.
Andre betyr ingenting i den sammenheng.
Heier på deg frøken.

eseereht sa...

Jeg synes du skal gå med korterma jeg oså, nyt sommeren vakre deg!!:) Liiiiiinn

Ce sa...

Det er tøft av deg om du klarer å gå i kort arma! <3 Gla ii <3

Kathrine sa...

eg e så... stolt over deg ,eg!
<3 du e så nydelig.
love u!

*Lis* sa...

Absolutt kan du gå i kortarma ja :) Klem.. Søt bebis :) (kaninen) :p

inat sa...

Synes du kan gå med korterma (: (om du føler deg vel med det)
De falmer mer i sola også.
Mine viser kjempegodt, så nå prøver jeg å bare ha dem i sola slik at de skal falme mer..

Blomst sa...

Du bør kle deg som du føler deg vel i :)
kortarma eller ikke kortarma. Det viktigste er at du er vel med deg selv:) Drit i andre folk og deres blikk, vi er i 2009. Slike ting bør ikke sees på med de blikka lengre.

Glad i deg <3

Liljen sa...

Vet du, dette er HELT opp til deg selv, og hva DU føler deg komfortabel med! Det er et stort skritt å ta, og kan by på mange vanskeligheter. Om du føler du kan takle det som måtte komme, så ser jeg ingen grunn til at du ikke skal kunne gå i kortermet.
Det er innmari tøft gjort, men ingen kan stoppe deg om du ønsker å gå i kortermet.

Det som kan være lurt, er å ha ed en langermet i veska eller noe, som du kan ha på om du plutselig føler det ukomfortabel, om du er et stykke fra hjemmet..


Varm klem! <3