1.5.09

~1 Mai~

I dag sto jeg opp halv 11, pga en viss stefar som låste seg inn og tok maten til katta som lizzom skal bo nede hos meg!!! =S
Så fikk jeg ikke sove igjen, så nerda på pc'n og trippa fram og tilbake..
Så fikk jeg besøk av Malin, vi grilla, prata, hoppa på trampoline, lekte med lillesøster og vi lo masse =D
Det var så koselig, vi skal møtes neste helg igjen <3
Her er det sommer blitt og jeg har gått med korterma for første gang på 4?år!

Jeg følte meg fri faktisk, det var ikke helt ok, men jeg følte meg fri =)
Men tror utenfor huset mitt holder med det første med arrete armer!! ;D
Nå skal jeg se en eller annen film,
vurderer twilight, selvom jeg så den i går =p *fin*
Legg forresten merke til kommentaren fra "trond" på forrige innlegg,
at det går an?? Det er så tragisk at jeg bare må le!! xD
Voks opp lille drittunge og skaff deg et liv istedet for og finn opp så "festlige" historier^^ Du syns vel du er kul, men du er bare et totalt tragisk tilfelle!

13 kommentarer:

Liljen sa...

Jeg tenkte også å se Twilight i kveld, selv om jeg så den i går.. Men skjønner at jeg ikke orker, og bør legge meg snart...

LisA sa...

heisann
jeg pleier å stikke innom å lese bloggen din en del,men har ikke vært innom på noen dager før i dag. Og det var så utrolig leit å lese om Lizzi og jeg kjente tårene presset på når jeg så videosnutten fra den dagen. Føler virkelig med deg!! Jeg hadde to rotter før selv og spesielt han ene (som het Homer) var spesiell for meg,han var den første rotten jeg anskaffet meg, han var så snill og tam og en morsom kar, og som gikk godt overens med hundene våre :) Da den andre døde så ble han jo alene i buret,men det gikk greit han var sosial likevel med oss og hundene. Men så begynte han jo å bli ganske gammel og han ble så syk at han måtte avlives, og det var så trist, og verst av alt jeg var ikke hjemme da han måtte avlives,så jeg kom hjem til et tomt bur,og det var utrolig trist. Skriver dette for jeg vil bare si at jeg forstår hvordan du har det, og jeg vet at det fryktelig vondt og trist!! Men ta vare på alle de gode minnene og hedre Lizzi og livet hun hadde,hun vil alltid være med deg tror jeg, selv om hun ikke er der fysisk. Men du har alle de gode minnene,selv om det nå sikkert føles som en mager trøst akkurat nå.
Og jeg må få si, Lizzi var en veldig veldig heldig rotte,som hadde deg som eier og venn,for hun hadde det utrolig bra hos deg :)
Og ja forresten kjempe bra at du har kunnet gå i kortermet i år,det har jeg også kunnet nå,har en del arr,men har innsett at javel arrene er der og folk kan se dem,men det får bare være,sånn er det bare arrene kan vi jo ikke gjøre noe med,men vi kan jobbe med å prøve å unngå nye arr,det er en kamp,og jeg håper og tror at du kan greie den kampen videre også :)

hilsen fra meg

Trond sa...

Slutt å mobb meg :( Det sårer og jeg får lyst til å skade meg selv.......... vil jo bare ditt eget beste!
Trond.

Ce sa...

Omg 'trond'!!
Grow up!! Den kommentaren der ser jeg på som ironisk og mobbende mot Caroline :(

Caroline, ikke bry deg om han!
Deilig at du endelig kan gå i kortarma da =)

Maaaange kosemose-klemmer til deg <3<3<3

Trond sa...

Jeg har da problemer jeg også! Fy faen........ Hvordan våger dere?
Trond. Nå blødene :(

Blomst sa...

Å herre min. Skaff deg et liv, gutt!
Har du ikke bedre å gjøre enn å kommentere stygge kommentarer til ei som virkelig sliter og er lei seg på grunn av at hun har mistet kjæledyret sitt?

Hvis du virkelig blør, så håper jeg du blør ihjel :) Have a nice day, bastard!


- - - - - - - - - -- -


Hei Caroline.
Ikke bry deg om han, du kan jo alltid velge å slette kommentarene hans eller la de stå så alle får se hvor tragisk menneske han er :)
Og hvis man ser på måten han skriver på, så kan han ikke vært så veldig gammel. Drittunge.

Var fint å høre at du hadde det koselig:)
stooor klem <3

Line sa...

Jeg reagerte når jeg leste kommentaren til Trond. Rett og slett dårlig gjort og barnslig. Jeg så egentlig kommentarene til han for noen dager siden, men kommenterte ikke før nå, i tilfelle du kjente han eller no. Men alikevel, hvis du hadde kjent han, så hadde det vært dårlig gjort!

Caroline sa...

Lis A :
tusen takk for at du delte det med meg, det hjalp litt <3

Og "trond", hva faen feiler deg??
Skaff deg et liv..

Thi :
Lar kommentarene være så folk får se den tragiske lille drittungen som virkelig burde vokse opp og få seg et liv!!

Trond sa...

LOL.
Trond.

Caroline sa...

LOL sier jeg om deg!! xD

Trond. sa...

Da LOLer vi sammen.
Trond.

Linn Jeanette sa...

Ikke bruk energien deres mer på Trond!!
La han segle sin egen sjø:p

CAROLINE<3 jeg er glad i deg, og ikke minst stolt! Så tøft gjort at du gikk uten t-skjorte! Fortsett med det! prøv å ikke ta deg nær av blikke eller kommentarer... Du har kjempet og vunnet så det skal du være stolt av!!
Kommenterer mer senere, for jeg er hos svigers....
Klem<3

Trond. sa...

Hvorfor skal jeg seile min egen sjø?. Jeg har vannskrekk.
Trond.
.