21.5.09

~21 Mai~

Formen i dag er irritabel, tar alt folk har sagt feil..
Og gjort en big deal ut av alt og skapt litt krangel i familiemiddag!=S
Ganske unødvendig egentlig! jo!! Og et lite utbrudd når vi kom hjem,
FORDI : Jeg hoppa på trampolina og kom på kanten så det kom et smell og mamma sa: gå ned før du ødelegger hele trampolina, du er for stor!!! :(
Det høres annerledes ut i hue mitt, men veit det var sann hu mente det:
Gå ned fra trampolina, du er for feit, den sprekker jo snart!!! =S
MEN i dag har jeg vært hos farmor en tur og spisst middag,
så har jeg tatt bilder av katten min og det er det ;D
Får vel brife litt med bildene vel <3

Dagens hilsen går til :Som jeg DIGGER bloggen til =D
Håper du har kost deg masse i russetia,
noe det har hørt ut som ;D

7 kommentarer:

Ce sa...

Nydelig pus <3

Eline sa...

Vakker kattepus!

*hugs*

Emilie sa...

aw, så søt du e :D

inat sa...

Uffe, ikke snilt sagt. Hadde brutt sammen i gråt hadde noen sagt det til meg..
Åh, så søt katt! Ligna litt på min :p

*Lis* sa...

ikke bra sagt. hadde og tolka den sånn selv om det ikke er ment sånn :S

herlig kattepys xD

Heidi B sa...

sjukke tattepusen din<3 som drar med seg bordet når ho går rundt det XD<3

hadde tolka det på samme måte, men vet ho ikke mente det sånn<3

liseliten sa...

Koselige bilder!!

Det er så lett å tolke ting i feil retning, og det er vondt..Hvorfor vil vi oss så vondt at vi skal vri om alt til det vonde? Ikke lett det der..

Gla i deg!