9.5.09

~9 Mai~

Visst dere vil være med på bloggtreffet i Sommer,
så hver så snill og meld dere inn i denne gruppa på nettby,
sann vi får planlagt =D
http://www.nettby.no/community/news.php?community_id=1131773
Gjerne legg denne linken videre på deres egne blogger sann alle får den med seg, siden ikke alle leser hverandres blogger ;)

I dag sov jeg til kl.14, det var digg =D
Så hoppa jeg i dusjen, fant fra klær og blablabla og tusla opp til familieselskap hvor jeg møtt en lillebror som var veldig skuffa for at jeg ikke hadde med gave!!
sann er det med forvaltning når man trenger penger!! :(
Det spiste jeg mye godt som kom i retur som vanlig..
Nå sitter jeg nede med katta og venter på at den derre Amandaprisen (tror jeg det var?) eller gullprisen (?), nej husker ikke jeg!! =S
Så forresten på en komedie i går som jeg syns IKKE var komedie,
den var trist jo!! Chumscrubber het den :I kveld aner jeg ikke hva jeg skal se, har en del jeg ikke har sett enda men!
Dagens hilsen går til :Som jeg elsker klesstilen til,
dem lekre antrekka passer deg perfekt og du er NYDELIG!! ;D
Håper på og bli bedre kjent med deg,
du virker som ei kjempe kos jente søta!!<3<3<3

10 kommentarer:

*Lis* sa...

Må være kjipt at noen forvalter pengene til tider. dem vil gjøre det med mine og, på en måte bra, på en annen måte ikke ;/
Aner ikke hva jeg skal si ellers... <3 *klem*

Kæpte'n Martine ARR sa...

nåmmen, dakar lillebror:(
men sånn er det noen ganger! glad i deg Caroline, klemme<3

liseliten sa...

Jeg har ikke nettby :( Ikke la meg falle utenfor da :'(

liseliten sa...

btw, nav ja...hva kan man si! Uansett, du kan trøste deg med at i lengden - så vil man aldri huske på at man gikk glipp av en gave, derimot husker man det man kanskje fikk :) Så ta det igjen senere du :) Heldige broren som har deg!

Liljen sa...

Jeg laget gruppe påFB, men den betyr liksom ingenting... alle snakker om bloggtreff i sommer, men har HELT glemt at jeg har ordnet gruppe på facebook om dette.... jeg og Lise....Har dere glemt oss? jeg sier det gang på gang i disse innleggene om bloggtreff - KOM PÅ FACEBOOK i gruppa og diskuter dette... Men ingen gjrø det... betyr ikke jeg og Lise noe :(

Liljen sa...

Det bare virker sånn... At alle har glemt min og Lise sin gruppe om dette.....

Kine sa...

Jeg reagerer også på dette. Hvorfor lage en ny gruppe når det allerede er en gruppe opp å går? Hva er galt med Liljen og Lise si gruppe på facebook? Er dem ikke bra nok for deg/dere?
For meg er dem bra nok. Og ja, jeg har ikke vært så aktiv i den gruppa, men det er pga forskjellige årsaker.
Jeg føler også at folk blir holdt utenfor, noe ikke liker. Det er mine ord om saken.

Caroline sa...

Har ikke glemt noen ;D
Men, har laga den på nettby,
fordi det er fler som bruker nettby en facebook,
derfor viderformidler jeg det som står i gruppa til Lise & Kristel,
sann alle får det med seg!
Og Kine, det har ikke noe med saken at noen er bedre en andre eller ikke bra nok,
den setninga ble bare for teit!!!

Liljen sa...

Caroline. Beklager at jeg overreagerte. Er inne i en dårlig periode :( Jeg forstår nå, at du bare mente det godt. Jeg håper vi kan legge dette bak oss, og at vi alle nå bruker den bloggen som er opprettet ned tanke på treffet! Skal også snakke med deg om det, på msn, så snart vi er pålogga samtidig ;)

Jeg er glad i deg, og håper du ikke ble lei deg eller noe da jeg "klikka" her... :/

inat sa...

Kommenterte tidligere, men den kom visst ikke..
Men, tusen takk søta!
<3