16.5.09

~16 Mai~

Har leka med søskene mine i dag =D *morro*
Vi har spilt fotball og hoppa LENGE på trampoline!! xD

Her er lillebror og lillesøster + en nabo gutt på trampolina,
Josefine blir så sliten og da bare ler hu seg ihjel som her^^ ;D
I morgen er det 17 mai og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg =S
Jeg skal ha den hvite kjolen, men mer har jeg ikke funni ut av!!
Men i morgen skal vi vaffal se på barnetoget som er like kjedelig som vært år og ikke minst alt for tidelig på dagen ;D
Så er det opp til Oldemor i den lille leiligheten og få is tipper jeg..
Så enten før eller etter russe toget drar vi til Farmor & Farfar og spiser ekkel lapskaus (ekkel konsidens, sann seriøøøst),
og spiser kaker og div for og feire Farfar sin bursdag,
Enkelt og huske dagen hannes, det blir feira like mye hvert år så!! =D
I dag har jeg chilla på sofan, spist litt og kjeda meg, bada i nye fantastiske badekaret mitt som er vann helt på midten av skuldrene når jeg sitter <3
Så nå er jeg på vei opp for og se MGP sammen med familien! =)
Dagens hilsen går til :Som er verdens beste!! :'D
Du er bare helt fantastisk Kathrine,
og jeg gleder meg sinnsykt til og møte deg!!! =D
Elsker dine fylla-tlf og andre samtaler,
selvom jeg ikke skjønner så my av hva du sier ;D *ler*
Nei, Kathrine er jeg mega gla i <3 <3 <3

3 kommentarer:

linn sa...

så søte små søsken du har,skikkelig koselig video, ser hvertfall ut som at de er skikkelig glade i deg=)

dere får kose dere masse i morgen på 17 mai..hehe jeg skal jobbe i morgen så jeg slipper tog,og sånt styr:P

Caroline sa...

Awww takk :')
JA, vi er nok veldig glade i hverandre alle sammen,
leker og har det morro <3
Off, jeg måtte se LANGT tog og ditten og datten ;D
deilig og være hjemme,
men det har vært en ille kos dag =)

Kathrine sa...

awh, Carloline <3 <3 <3 eg elska deg!