13.5.09

~13 Mai~


I går i svergie, jeg røyker :

Heidi brekker seg fordi hu fikk sennep på hånden, noen andres!!!! ;O


Emil nyter hamburger :
I dag kjørte vi mot Gjøvik, Heidi er sjåfør, VELDIG flink en faktisk =D
Der møtte vi Lill som jobba på Reinsvoll, på chaplin cafe, hvor jeg spiste verdens beste salat ever!! =) det var kos og se henne igjen <3



Så dro vi til Tove som er kontaktperson for dyrebeskyttelsen i Gjøvik/Toten, der tok jeg masse fine bilder jeg skal sende til henne av kattene =D

men kan ikke legge ut alle, fordi det er veldig mange av dem, så legger ut dette, for det ble fint:Meg & Heidi, ja vi er slitene begge to ;D *kniiiis*
Heidi og Noah, Yngling katten hennes <3
Meg & Tom, som ble dagens yngling, unntatt den ene på katantene da.. <3

Dagens hilsen går til :Som jeg er kjempe gla jeg har blitt kjent med :')
Du er ei herlig jente tvers gjennom,
og jeg håper jeg får møtt deg en dag!! =D
Husk at jeg er her for deg, ALLTID <3>

5 kommentarer:

Kitiinee sa...

Mange fine bilder <3 :)

*Lis* sa...

Kjempe fine bilder :)
Nååh, herlig du er!! kos å få dagens hilsen=)=)=)=)=) <3<3<3<3<3

Ce sa...

Bra du har kosa deg snuppa <3
Søte puser <3

Klemmeflat <3

Nedia sa...

så kos med besøk da :)
såg ut som dere hadde det kjekt <3

liseliten sa...

duuuuuuu hvor har du solbrillene fra??? me want :D