7.5.09

~7 Mai~

I dag sov jeg til 11, sovna ca. kl 12 igjen og vokna kl.14.30 ;D
Resten av dagen har jeg ikke gjort no,
slappa av og nerda, sett tv og handla.. og det var alt ;)
Så har jeg lagt planer med Heidi og hu henter meg til Tirsdag =D
Gleder meg så sinnsykt <33
Og til onsdag skal vi på dagstur til toten og møte Lill som jobba på Reinsvoll på kafe =D Så skal vi videre til Tove som driver dyrebeskyttelsen på Toten,
gleder meg til alle pusene igjen :'D Litt beskymra for allergin men,men!! ;D
Dagens hilsen går til :Som er ei kjempe søt jente,
som jeg var heldig og møte på det første bloggtreffet =D
Du er sterkere en du tror, ikke glem det <3 *GID*

3 kommentarer:

Kitiinee sa...

Ønsker deg alt godt frem over <3 (:

Heidi B sa...

gleder meg!!!:D:D:D

Blomst sa...

Å, så koselig at du har lagt masse planer:)

SV: Jeg går introduksjonstudiet i Psykologi på NTNU, så jeg tar historisk- , biologisk- , sosial-, personlighets- , kognitiv-, metodologisk- og utviklingspsykologi. + Ex.phil som er obligatorisk på universitetet da^^

klem!