12.5.09

~12 Mai~

I dag sto jeg opp, dusja og ordna meg før Heidi & Emil kom og henta meg,
vi dro en tur til Svergie før vi dro videre ttil Oslo =)
I Oslo shoppa vi litt på Gina Ttricot før vi kjørte til leiligheten til pappan hennes hvor vi er nå og chiller ;)
Jeg koser meg, godt og se Heidi igjen, virkelig <3
Dagens hilsen går til :Som jeg er heldig og få blitt kjent med nå i det siste =D
Du er ei super jente og jeg er glad for at vi støtter hverandre =D
Motivere og mosjonere venner er vi vaffal ;D
NEj, men Camilla, du fortjener det beste her verden <3
Du støtter alle og legger igjen søte kommentarer som varmer :')
Har blitt gla i deg jeg søta!! <3 <3 <3

3 kommentarer:

Ce sa...

aaww<3 lille venn!! <3
nå ble jeg gla <3 takk <3
gla i deg sweetie <3

btw, digger gina tricot!! har en gina tricot butikk 10 meter unna leiligheten <3 hehe :P

klemme <3

Swampoline sa...

godt å høre at du koser deg!

klemmer

Kitiinee sa...

<3 Sende klem