27.5.09

~27 Mai~

Til morgenen i dag blei jeg sur fordi dem hadde tenk og sette humira'n på meg (sprøye), men jeg fikk den forrgie uke og har fått streng beskjed av riksen at det MÅ være 2 uker mellom hver, så det sa jeg.. Men dem idiotene ville sette den på meg likavel fordi dem ville ha sette den på lik uke og ikke ulik!!!!!!
Men for faen, når dem glemmer og sette den en uke så skal vel for faen meg ikke jeg sette den etter en uke likavel, så dra til helvete jævla psyke drittfolk!!!!
I dag har jeg bare daffa i pysjen hjemme og vært på forballkamp og sett søskenbarnet mitt spille! =)
Jeg får visst kansje ny pc, men tanta mi sa dem MÅTTE ta bacup,
men tenk om dem glemmer det da???
Hva skal jeg gjøre med følelsene mine om jeg mister alle bilder jeg eier og har av Lizzi?!?!?! Da klikker det seriøst for meg, det takler jeg bare ikke!!!!!
I dag er det super Onsdag og jeg skal prøve kose meg og be om stesolid i for og roe nervene noe så inn i helvete!!!!!!!!!! :'( *FORBANNA*
Nå i kveld kommer hjemmesykepleien og har glem og tatt med dem jævla pillene, så nå sitter jeg og venter på at hu skal komme opp igjen med dem, faen så jævli mye dem surrer om dagen, blir seriøst GAL!!!!!
Dagens hilsen går til :Som jeg har vært kjempe hldig og møtt =D
Du er ei fantastisk jente som jeg er så ubeskrivelig gla i <33
Gleder meg til og møtes igjen vennen,
Og husk at jeg ALLTID er her for deg, samme hva det skkulle være!!
*KjempeGla'iDegForAlltid* <3

4 kommentarer:

Kitiinee sa...

Dumme hjemmesykepleien! -.-'
Håper ikke du mister bildene jeg heller < /3 Det er vondt å miste bilder av noen en aldri får se igjen...

Aww du er så søt :')
Jeg er utrolig glad i deg også <3
Du er så god du Caroline :') <3

Mette Marie sa...

Så sløvt å glemme medisinene! Jeg tenker masse på deg venne, får så dårlig samvittiget over at jeg aldri kommenterer. Jeg er glad i deg, frøken. Ikke glem det<3

Martine sa...

det er så norske helsevesen i sitt ess. tragiskt!!
Savner deg mye snuppa, jeg å Line må komme til deg snart*tørr ikke alene* .
Er så ufattelig glad i deg Don't forget<3

obsession sa...

om du mister bildene kan du sende den til et sånt firma, som tar (jævlig mye) 5-6000 kr for å "finne" fram bildene i harddisken, så det er ikke krise, om det er krise liksom :p de kan finne fram om du tar en hammer og hamrer i stykker hele disken også..

dumt at de surrer så fært med medisiner :s er jo ikke bra

sender en klem <3