3.5.09

~3 Mai~

I dag sto jeg opp 11.15 ca og tok meg en røyk og en brødskive..
Plutselig vokna jeg av Miljøarbeidertjenesten som sendte mld, eller jeg hadde fått den mye før, men trudde det var den jeg våkna av 12.30 ca og sovna ca. 12.45 og våkna på nytt etter 2 mld fra Heidi, da var klokka ca.14.00 =p
Så tusla jeg litt fram og tilbake i stua og satt meg ned og nerda litt,
så satte jeg på film, 100% ærlig, men den virka sså tam så satte på Wild Child som er en av yndlings filmene mine ;D
Dette er Emma Roberts som har hovedrollen som Poppy Moore i filmen :Så gikk jeg opp til min mor og krangla litt med den hu siden hu er ei humørsjuk møkkakjerring for tia, enten er det PMS, ellers er det garantert overgangsalderen, eller så har hu nok emosjonnel ustabil personlighetsforstyrrelse som jeg har arva fra hu!!!!!!!!!!!!!!!
Dessuten har ei venninde jeg savner veldig mye, bursdag i dag,
hun blir 22år, vi har kjent hverandre i 5år nå <3
Og jeg husker da vi ble kjent som om det var i går =)Vi har veldig lite kontakt nå desverre,
siden hu har begynt på folkehøyskole i Trondheim og greier =/
Men minnene glemmer jeg ikke, møtte hu sist i september 08,
alt for lenge siden =/ Her er bilder fra da :Husker når jeg var på Reinsvoll sykehus, i påska 06 skulle hun og familien på hytta og dem kjørt einnom der med et påske-egg fullt av godterier og et kort som var forma som ei sol med solbriller =D
Husker at jeg ble så ubeskrivelig gla :')
Så husker jeg hun og Linn Cecilie var på besøk hos meg en sommer,
og vi kjøpte oss is på golfbanen og leka på lekeplassen hvor Heidi kom seg opp i ei bebi-huske som vi 2 andre sleit veldig med og få henne opp ifra!! xD
Har mange minner fra stedet vi ble kjent og møter etter det,
jeg er så gla i deg Heidi, håper du veit det <3 <3 <3
Trur ikke a leser her, men skal sende henne linken =)

7 kommentarer:

Kathrine sa...

den filmen e niiice :D og det er ho og <3 og du, hæhæ:D

Ce sa...

Har så lite å si for tida, men legger igjen en klem <3

LisA sa...

wild child er en genial film!! :-D
ønsker deg en fin fin dag :)

Tonje sa...

takk for filmtips, søta!

Linn Jeanette sa...

Søte Heidi<3
du er ikke alene om å savne ho, for det gjør jeg å!! Ho kommer hjem i midten av mai så vidt jeg veit! Skal vi kiddnappe ho da????
Jeg skal i allefall;P
Glad i deg å!

Caroline sa...

Det var en fin plan Linn Jeanette!! ;D

heidi sa...

SØTA!

ily. du er vakker, lille prinsessen. Jeg husker det hele som det skulle vært i går jeg også. Da jeg satt fast i den husken, holdt på å tisse på meg av latter. Og da vi var på den golfbanen og jeg satt bak på en kamerat av deg sin moped for å dra å kjøpe 1 rusbrus. haha, det var tider det.
(:
Glemmer det aldri. Glemmer DEG aldri.

ALDRI

<3