24.5.09

~24 Mai~

i dag sov jeg til kl.15.50!!! :O Jeg var og er fortsatt ikke utvilt =p
Har passa Lillesøss fordi mamma og dem måtte til legevakta med Lillebror fordi han lagde seg øre-radio tlf av perle og brødskive som han hadde dytta inn i øret av alle ting, bedøvlse og hele pakka måtte han ha!! xD
I dag er en sann lei alt dag..
Tenker på alle pillene som er samla opp, men det er ikke verdt det!!
Jeg har for mye og for mange og leve for,
samtidelig som sammenbruddet i natt vekte meg litt..Fikk grine anfall, har gjemt følelsene ang Lizzi, har fortrengt dem litt og prøvd og overbevise meg selv om at det ikke gjør noe, hu har hatt et bra liv <'3
Men det opptar ikke meg mest, hun er død, hun hjalp meg gjennom så mye og nå er hun borte for godt, jeg vil ha et nytt dyr, men er aldeles ikke klar,
visst jeg får meg rotte, så veit jeg at ingen kan måle seg med Lizzi,
INGEN kan bli like spesiell som henne, INGEN kan måle seg mot henne,
jeg kan ALDRI bli så knytta til noen, noensinne igjen!! <'3
Jeg er så beskymra for at pc'n min må skifte harddisk, da mister jeg alle bildene jeg eier og har av Lizzi!!!!Og da knuses hjertet mitt!!! :'(
Jeg har mye panikk om kvelden, den gamla paranoia om kvlden når det er mørkt har kommet tilbake.. Når det er gjenskinn i vinduene får jeg for meg at det står noen utenfor, jeg hører det trasker og går,
men er borte når jeg tørr se etter!=/
I dag er verden mørk og jeg har et svakt ønske om og dø..
Men det er veldig svakt og kommer ikke til og skje!
Det er første gang etter Lizzi er død jeg har grått,
og det er ikke godt, det er vondt, veldig vondt!
Lurer på hvorfor det går så langt ned når man har hatt det så innmari bra!!
Dagens hilsen går til :Som må være en av de sterkeste jeg har "kjent" i hele mitt liv!! :')
Du vant kampen med glans, og du bør være STOLT av deg selv!!!<3

4 kommentarer:

Kathrine sa...

huff, du ska ikkje mista det vennen! <3 skjønna du bli redd og lei deg da!

<3 tenke på deg. love u!

Solveig Irene sa...

Uff, det er så vondt når noen dør bort. Følelsene med det er så fæle. Men heldigvis roer følelsene seg ned etter en stund. Du kommer nok alltid til å huske henne og savne henne, men det blir jo heldigvis dempa litt med tiden.

Selv om du sier at du aldri kommer til å få et så nært bånd til en ny rotte eller et annet dyr som du hadde med Lizzi, så kan du jo få et ganske så nært bånd likevel? Det blir jo selvfølgelig aldri en ny Lizzi, men en ny venn kan det bli.

Søte du, som fortjener det beste. <3

Eline sa...

Jeg skjønenr deg veldig godt. Jeg kunne ikke ha ny hamster etter at Gaara døde, fordi jeg visste at ingen kunne ta plassen hennes. Ingen kunne erstatte henne. Derfor ble det degus istedenfor.

Har også noia for å miste bilder. Har to eksterne harddisker med bilder på, i tilfelle både pc'n og den ene eksterne harddisken skulle finne på å daue.

*Holderundt*

*Lis* sa...

Skjønner godt følelsene dine.. Er ganske så tom for ord, men sender en stoor klem!

Har mistet mye bilder selv :( Men har lært å brenne ut på cder og legge over på minnepenner :)