26.5.09

~26 Mai~

I dag var jeg på aktivitetsdag for alle psykiske enheter,
vi gikk natursti med sanne poster og jeg tror eller liker at jeg veit at vi vant fordi Caroline ser sykt mye på tv, så jeg ramsa opp alle kjendiser med avklipte ansikter på rekke og rad ;DSå gullet (les: sjokolade) ble vårt og vi var den eneste gruppa med alt riktig ;D
Så spiste vi ekkel lapskaus og deretter spillte vi fotball,
det var faktisk gøy og jeg skårte mål ;O
Så var det diplome & medalje utdeling og deretter kaker & kaffe =)
En koselig dag som varte fra 10.00 til 14.00, & det gikk faktisk fort!!
Når jeg kom hjem var jeg dausliten og sovna et par timer..
Så i kveld har jeg hatt samtale med primær og var i godt humør for en gangs skyld ;D
Nå sitter jeg igjen og beskyrer meg for pc'n min som fortsatt er på reprasjon,
tenk om alle bildene mine er borte.. klarer ikke slutte tenke på det =S
Ha en fin dag folkens, i kveld er det tv2 kveld ;D
Dagens hilsen går til :Som jeg ble kjent med på nettby for ca. 1 år siden =D
Dette er ei sterk og fantastisk jente som jeg bare har blitt mer & mer gla i, ettersom tiden har gått^^ <3 <3 <3
Takk for at du er der for meg, takk for koselig gjestebok innlegg :')
Gleder meg ubeskrivelig til og møte deg snuppa!! =)
I sommer skal vi få det til^^ sann er det bare ;D
Kjempe gla i deg vennen <3

10 kommentarer:

Malin sa...

høres ut som du har hatt en fine dag vennen.og det er bra:)
ønsker deg alt godt!!

aw i love you<3

Kitiinee sa...

Så bra du har hatt en fin dag <3

Solveig Irene sa...

Grattis med medalje! ;D
taha<3

Krysser fingra for at pc'en din er som den skal når den kommer tilbake.

Maria sa...

Godt å høre at dagen din har vært bra Caroline. (:
Jeg tenker på deg.

Maria sa...

Godt å høre at dagen din har vært bra Caroline. (:
Jeg tenker på deg.

*Lis* sa...

yey :D gratulerer ^^ hihi
godt å lese du har hatt en fin dag <3 bamseklem

obsession sa...

Grattis med gull! :) hehe.

Ce sa...

Weeee :D

Du er så søt du, Caroline <3

Eline sa...

Så flink du er ^^ Og folk sier at TV-titting er teit :P Hehe :)

*krysser fingrene for at det går bra med bildene dine og gir deg en gedigen klem*

linn sa...

gratulerer med gull!:D