8.5.09

~8 Mai~

I dag har jeg tusla hjemme hele dagen og hal sovet mellom ringe forsøka til nav for og få penger til bursdaggave til lillebror :(
Men nejda, gikk ikke an og få tak i hu =S
Så det blir en skuffa lillebror i morgen, veit han blir lei seg =/
Store fine, dyre gaver gjør forventningen store for hver gave-gang!
Så har jeg vært med Malin til hundekennelen hu kjøpte hunden sin på,
og det var bare kjempe kos, hyggelige folk som tilbød seg og gi meg hund og greier, hadde det hatt lov og hatt hund her hadde jeg tatt med en på impuls!!
Så nå har jeg nettopp kommet hjem og er dausliten =p
Så nå blir det kansje en film med katta på fanget,
jeg føler meg trygg av og ha henne her og det er godt <3 <3 <3
Dagens hilsen går til :Som jeg er så innmari glad i <3
Martine, du er morsom, søt, en kjempe god venn som alltid bryr seg,
PEN & herlig tvers gjennom!! :')
Jeg er så glad for og ha blitt kjent med deg!! =D
*LovJuBby* <3 <3 <3

9 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Kjipt å bo et sted man ikke kan ha hund. Men katter er veldig koselige dyr de og! Så søte når de ligger på fanget og maler, da.
<3

Solveig Irene sa...

Sv: La deg til nå :D Ikke at det står så mye der enda, menmen.

Og ja, ble en del skritt. Nesten litt stolt^^
Gladi!<3

Ce sa...

*Sliten. Tom for ord!*
Legger igjen en klem <3

Amelia sa...

Godt du har katten iallefall <3

Martine virker såå skjønn! :)

Ina<3 sa...

*Vil også på hundekennel* :D

Høres ut som en god dag da:)
Er rart det ikke er lov med hun egentlig, når man kan ha andre dyr. Hunder er jo utrolige <3

SussPåDeg<3

Nedia sa...

nav er alltid så vanskelig å få tak i!!!!

Kæpte'n Martine ARR sa...

nav er så forbanna drit :s trege å det hele!

aww, du e så god du<3 tusen takk søtnos<3

Kæpte'n Martine ARR sa...

nav er så forbanna drit :s trege å det hele!

aww, du e så god du<3 tusen takk søtnos<3

Kathrine sa...

Martine <3 <3