29.5.09

~29 Mai~

I dag var jeg hos tannlegen, får ikke av regulering driten før 7 August!! =S
Så var jeg med studenten på gården hun har hesten sin og der traff vi denne søte lille herlige, lekne valpen!! <3 *forelska*
Så dro jeg til farmor og var med henne og handla og besøkte Mimmi (Oldemor), deretter dro vi til henne og jeg lagde middag til Farmor & Farfar =D Det ble velykka pastasalat med kyllingfile og pesto^^Når jeg kom hjem kl.21.00 så jeg i postkassen og ble kjempe GLAD!! :'D
For der lå dette kortet fra Martinbe miih <3 <3 <3Og nå skal jeg på kino med tante og se :VELDIG bra dag i dag også^^<3 Hva har dere gjort i dag?? ;D
Dagens hilsen går til :Som er ei bra jente med stort hjerte og en nydelig sjel <3
Stine er verdifull rett & slett =)
Og jeg er veldig gla i deg <3

6 kommentarer:

Kitiinee sa...

Hørtes ut som en koselig dag! :D
Har vært i tønsberg i dag jeg...

<3 Klem

Ce sa...

Jeg vil åå se Engler & Demoner <3 :D

stinevt sa...

søteste! Du som er verdifull med en nydelig sjel. Jeg blir så glad av å få dagens hilsen, det er så koslig! :D

Jeg er glad i deg også<3

Kæpte'n Martine ARR sa...

aww,så bra du ble glad for det:o jeg suger i å lage kort å ikke minst jeg hakke skrift så er utrulig om du skjønner den xD hæhæ

men jo, vil dere ha meg med på det der a? *føler meg frekk*

Kathrine sa...

aw, koselig :)
eg har sola meg idag ;P

Awh, Martine er berre verdens beste!!! :D

<3

liseliten sa...

Så koselig med kort i posten!!! :D