22.5.09

~22 Mai~

I dag fikk jeg mld av studenten og vi tok oss en tur til borg amfi og titta, ble for mye folk, så orka ikke gå der lenge =/
Etter det møtte jeg Malin & Tina før farmor etter 10min ringte og spurte om jeg sku være med til svergie, og selvfølgelig ville jeg som er tom for røyk det ;D
Så da ble det harry tur på oss, fikk handla ny kattematskål og masse mat til i morgen, for da kommer Markus =D vi skal se denne :Så skal jeg lage pastasalat med kylling i pesto og hvitvin v siden av =) *nam*
Jo, ang hvitvin ja.. Vi sto i kø faktisk, for og komme inn på polet!! xD
Det var ganske "festlig" ;D komisk var det må jeg si^^
Men har hatt det kjempe kos sammen med farmor i dag =)
Nå har jeg nettopp kommet hjem og skal bare slappe av til jeg sovner =p
Dagens hilsen går til :Jeg elsker måten du skriver på,
du forklarer det san at det blir lett og forstå og det er ikke lett ;)
Du har utrolig mye styrke i deg,
som jeg håper du en dag bruker til og bli frisk <3
Du fortjener det beste og jeg hadde ønska det var noe jeg kunne gjort for deg!!
Hold ut vakre lille! *StyrkeKlem*<3<3<3

4 kommentarer:

Kitiinee sa...

Jeg å vil se den filmen! :O
<3 Håper du får det fint!

liseliten sa...

Hei Caroline, jeg er, som du sikkert vet, innlagt, så jeg har ikke fått lest blogger før nå! Så nå skal jeg titte gjennom bloggen din :) Glemmer deg aldri vet du :)

KARIANNE MARTINE sa...

Vil bare si tusen takk for at du at du så ofte kommenterer bloggen min Caroline! Selv er jeg elendig, og jeg beklager virkelig.. Men vil du skal vite at jeg i alle fall leser, og takk for dagens hilsen ♥
Sto faktisk på badet i dag tidlig og tenkte på deg og hvor genial du er som har kommet på det, for selv synes jeg det blir vanskelig å skrive om mennesker uten at det blir lange klisjéfylte kjærlighetserklæringer, men du har liksom funnet en balansegang :)
Godt gjort!

*Lis* sa...

sverige er kjekt, skal dit til lørdag.. handle røyk :P sett den filmen, elsker ånne fimer:P
håper du har htt d kos <3 gla i du:))