4.5.09

~4 Mai~

I dag var jeg først på sosial trening med studenten og vi dro først på postkontoret for og retursende masse tull jeg har bestilt på internettt, men nejda, kontoen min var tom!!!! =S
Mandagspengene mine har rett og slett ikke kommet inn :O
Så det ble tur til toysRus bare for og se, hadde tenkt og KJØPE bursdagsgave til lillibror i dag, men nejda!!!!!!! =p
Han er forresten rosaruss i år :D (Siste året i barnehagen) *stolt*Etter vi var der, dro vi en tur innom gamle spesial skolen jeg gikk på, Tunhaug, det ble Østfold kjendisen, Kai Robert kjempe glad for og se meg og vi avtalte siden ingen av dem andre lærerne ikke var der, atter vi skal avtale en dag at jeg kommer i skole lunsjen, så vi får tatt en skikkelig prat ;D
Alltid koselig og komme tilbak etil den skolen, savner den litt =p
Etter det blei jeg kjørt opp til farmor og spiste god middag der, laksefile med poteter og grønnsaker =) *namnam*
Og lillesøster fikk is selvfølgelig ;D *HuFårSola'iØya*Så ble jeg henta til oppfølgning igjen, og siden det var handling og kontoen min var tom, så dro vi til Hafslund parken og gikk tur =)
(jeg er hu feite midt i bildet et sted) :På haflund hovedgård har dem Kalkuner faktisk, og påfugler :

Dagens hilsen går til :Som bør være stolt av seg selv, som er den personen hun er!! =)
Du er en kjempe god venn & tusen for det!!<3<3<3
*KjempeGla'iDeg*

6 kommentarer:

Ce sa...

<3<3<3

Ina<3 sa...

Er så idiotisk når pengene ikke kommer når man trenger dem!!

Men høres ut som om du har hatt en koselig dag likevel da:) Er koselig å møte igjen gamle kjente!! :D
Men jeg ser ingen feit mitt i bildet jeg :O :P
Klem <3

Nedia sa...

<3

Linn Jeanette sa...

nnnåååå<3 Tusen takk vakre du<3
glad i deg å!!
Skal hilse Jenny fra deg jeg veit du<3

*Lis* sa...

*Klem*

Kathrine sa...

awh, rosarusssss, søttt :-D
dei e masse meir søte enn dei som springe rundt på skulen og blaute oss ut!

Fint bilde av Linn Jeanette!

<3 tenke på deg honey