17.5.09

~Gratulerer med grunnlovsdagen~

I dag har vært en finfin dag med familien =D
så først på evig langt barnetog, ikke fullt så artig ;D
Men en ting så var morro i togen var at ene korpset spillte Aleksander Rybakk låta Fairytale!! :D
Så bar det mot Kullåsparken (17mai møtested), men halv veis fikk jeg så innmari angst av alle folka (som var MANGE) så halveis småløp opp i leiligheta til oldemoren min i byen!! =S
Der fikk jeg holde nykommern i familien (13 dager) <3
Flaut som det er, så husker jeg nemlig ikke navnet hennes!!!! xDDer satt jeg til alle (hele familien på alle sider) kom, så var jeg med på tivoli med mamma, stefar, lillebror og lillesøss=)
Jeg, Tommy (stefar) & Jesper (lillebror) tok den derre stor tekoppene-karusellen og stefaren min skreik som en liten unge!!! xD trudde jeg sku daue av latter^^
Så var det opp til farmor siden farfar har bursdag hver 17mai,
der spiste vi, pølser, lapskaus, kaker & is =)
Der er også en i familien, mannen til Anne som er søsteren til Farfar..
Som er fotograf, så han tok masse bilder av meg som jeg får senere om litt tid =)
Mamma tok også noen dårlige amatør bilder av meg :
Meg & Tara <3Meg & Tia <3Off, stakkar Mikki (katten til farmor & farfar), den satt fast i garasje døra!!! :'(
Den hadde lagt seg oppe på flata på garasjedøra når den var åpen og den datt jo ned, så labben hannes satt jo fast i den jævla døra!!! :'(
Vi måtte løfte han opp men har bare heiv seg rundt og når vi fikk han vekk så bare løp han som faen bortover stakkar <'3
Sikker på han brakk labben, så dem skal til dyrlegen i morgen med han, det var bare at han ble så redd at han bare løp og jeg sto og ropte i en halvtime, men han kom ikke!!! <'3
MEN over på noe hyggelig^^
Nå i kveld ble jeg bedt til kjeks og ost oppe hos mamma,
det var namnam =p
Nå er det kvelden, er så sliten!! xD

9 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Så fine bilder av dere, da! Så sommerlig og fint<3

(Også passa du btw dritbra med hårbøyle)

R sa...

Det var noen veldig, veldig fine bilder av deg! :)

Kitiinee sa...

Så fine bilder! Pene du<3
1 korps i her også spilte den sangen xD Tihi!
Så bra du har hatt en fin dag da <3
*Klemme På Caroline* <3

Liljen sa...

Så flotte bilder :D Og du er så nydelig :D

Maria sa...

du er så skjønn caroline. <3

Ce sa...

Nydelige bilder! Du er så peen, Caroline <3

mia sa...

så fint at dagen din var bra! og så fine bilder. du er så pen <3

Kathrine sa...

så fine bilde, finingen <3

liseliten sa...

Caroliiiine!! Det var så fiiine bilder av deg!!