15.5.09

~15 Mai~

I dag satt jeg og chilla'n fra til jeg så på 17 mai toget for barnehagen,
hvor min lillebror var rosaruss =D *stolt* <3 <3 <3


Etter toget var det kaker og saft i barnehagen og feiring for "store-barna" sitt siste år der!Så dro vi hjem igjen og ikke lenge etter blei jeg henta av miljøarbeidertjenesten og vi gikk en tur i Hafslundparken og hilsa på dem snodige dyra ;)Når jeg kom hjem bare sank jeg ned i sofa'n og her har jeg planer om og ligge resten av kvelden, så det så, jeg er så utrolig sliten at det gjør vondt i kroppen!!
Dagens hilsen går til :Som er ei kjempe grei jente,
håper på og bli bedre kjent ettervært selvom det føles som jeg kjenner godt gjennom bloggen faktisk ;D
Håper du får gode dager i vente snupp <3

6 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Oh, påfulg! : D
Jeg har og lyst til å se påfugler en gang, altså.
klem<3

Caroline sa...

Har du ikke sett det før vennen?? :O

Kitiinee sa...

Jeg vil å være russ!! :( :D
Tihi! Så søte da! ^^
Har aldri sett rosa russ før xD

<3

Ce sa...

Rosa russ må vel være den mest harmløse russe vel....?? :P hehe....

obsession sa...

jeg husker jeg og ville være rosaruss :o

Caroline sa...

Pernille :
Jeg VIL være rosaruss jeg ;D
Hadde det vært rosaruss siste året på vgs, så hadde jeg gått der bare for og blitt det,
samme hvilket fag!! xD