18.5.09

~18 Mai~

Nytt system i blogg-listene :
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ = Dem jeg kjenner fra før og har møtt i virkligheten =)
♥ ♥ ♥ = resten jeg leser =)
I dag har jeg vært og tatt blodprøver og handla,
så har jeg vært hjemme og nerda, rett og slett ;D
Tror jeg begynner og bli syk, i mange dager nå har jeg ikke hatt energi i kroppen, har hatt vondt i hele meg omtrent..
Og i dag begynte frysinga og hakking av tenner,
Den fysiske delen av meg er aldri helt ok, for og si det sann!! =S
Skriver tidelig i dag fordi jeg skal skru av pc'n innen kl. 19.30,
for i dag er det tv kveld, endelig er mandag kveldene tilbake ;D
Dagens hilsen går til :Som jeg er veldig, veldig gla i <3
Husk at jeg er her for deg snuppa!!!<3<3<3

6 kommentarer:

stinevt sa...

Håper du får en fin kveld videre søta:) og god bedring!

klem <3

Ce sa...

God bedring snuppa <3

Liljen sa...

Ååå, jeg vil VIRKELIG opp på ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ;)

Liljen sa...

Og det blir det, snart!! For vi SKAL møtes i virkeligheten!!! Snaaart!!! Vi MÅÅÅ det :D

Linn Jeanette sa...

God bedring!!
Klem<3

Kathrine sa...

Me mååååå snart møtast <3
awh, Fine Mette ! :-D
Håpa du bli bedre vennen!!