6.5.09

~6 Mai~

I dag var jeg ute med studenten,
og vi dro på den kjempe STORE dyrebutikken v Østfoldhallen =D
Der ble jeg totalt forelska :')
Har funnet dyret i mitt liv, nemlig en ilder <3 <3 <3
Jeg fikk gå inn og hilse på dem, og dem klatra inni genseren og ned i buksa faktisk, den ene prøvde og ta ut hair extention'et mitt tror jeg ;D
Dem var over alt, og så søte, eller den ene beit no jævlig men, beit meg på ryggen, beinet, fingrene x-antall ganger, øret OSV!!! xD *søtt*
Håper inderlig jeg får mye tilbake på skatten, da blir det ilder på meg!!<3Så var jeg i samtale på poliklinikken, som gikk helt fint =)
Har gitt henne Blogg adr mi nå og er stolt av det ;O
Til morgenen i dag fikk jeg tlf fra Heidi =D =D =D
GRATULERER med lappen snuppa!! :'D
Og jeg gleder meg forferdelig til uka, for da kommer hu kjørendes til Sarpsborg og besøker meg, og vi skal dra på Toten besøk og besøke Tove som driver dyrebeskyttelsen på Toten =D *HoppeOpp&NedAvLykke*
Og Lill, visst du leser dette, vil du ta en kaffe & en salat kansje,
med oss på chaplin for gamledager skyld??????? =D
Dagens hilsen går til :Som alltid stiller opp for meg og passer på at jeg har det bra :')
bedre venn finnes ikke og jeg er evig glad for at vi ble kjent,
minner er det MASSE av og jeg kan både le og gråte til dem..*YouKnowWhat'iMeen* ;D
Og denne jenta er rå vakker, elsker når du sender meg bilder,
blir alltid gla uansett hva det handler om!<3
*LovYa4evahBby* <3 <3 <3

11 kommentarer:

R sa...

Ildere er fantastisk søte dyr! Jeg håper du får deg en, jeg óg! :)

Ce sa...

Så du skal ikke ha marsvinet?? <3

Line sa...

Ildere er søte. Her om dagen var det en mann som bar rundt på en ilder, og den var bare superskjønn. Den lå på armen hans og holdt på å sovne, fordi den hadde vært ute hele dagen, og var trøtt. Du burde få deg en sånn :D

inat sa...

Ååh, så søt!

Linn Jeanette sa...

<3 Godt å høre at du har funnet et dyr du vil ha i livet ditt!!
Du trenger de oppmuntringene du kan få!!
Glad i deg<3

Og gratulerer til Heidi som har fått lappen!!

Ina<3 sa...

Aww, kjempesøte ildere jooo! :D
Krysser fingrene for at skattefolkene er snille mot deg i år! :P
Også så flink du er som gir bloggadressen din bort sånn! Jeg ga den selv til helsesøster på skolen *driiitskummelt* Men tror jeg skrev feil egentlig^^

Klemmer<3

LisA sa...

ildere er skjønne ja ;D vi hadde det tidligere he he artig skapning, veldig leken og til tider ganske rampete, en gang vi hadde henne med på hytta så hadde hun kommet seg ut av buret om natta og hoppet opp i senga til svigers om morgenen og beit dem i tærne ;) og hun pleide å bli med å gå tur, hadde sånn sele på henne da,men hun pleide å sitte mye oppi hetta på kåpa mi he he ;)

Heidi B sa...

ang biting Caroline: "den biter ikke, jeg lover. bare stikk fingern inn, den er kjempesøt!"
"AU!!!" og etterpå hadde jeg pappegøyenebb inn til beinet i fingern min XD

Caroline sa...

Hahah!!!!!!!!!!!! xD
det kommer jeg seriøst ALDRI til og glemme!!!!!!!!! xD hahahahah!!!!
Men EGENTLIG så biter den ikke ;D

Heidi B sa...

hadde faen meg sår på fingern i 2mnd XD

liseliten sa...

Guri så søt den var!! Nesten like søt som deg. Det hadde vært en finfin match!!