28.5.09

~28 Mai~

I dag var jeg først med studenten på ØstfoldHallen,
etter det møtte jeg Kim, vi møtte deretter Camilla & Helge =)
Vi dro på kafe og spist mat, her er vi på pizzanini som det heter ;)Så gikk vi og kjøpte is og satt oss i kullås parken,
der fikk jeg & Camilla det veldig morro med og leke!! xD så her er bilder :


Camilla er gøy, for hu er like barnslig som meg ;D
Jeg elsker lekeplasser, hadde ønska jeg var lita igjen =p
Så i dag har vært en finfin dag, men nå er jeg sliten ;D
Dagens hilsen går til :Som jeg nettopp begynner og bli kjent med =D
Virker som ei kjempe god jente dette ^^
Gleder meg til og bli bedre kjent med deg vennen <3
Husk at jeg er her for deg om du trenger meg :')

15 kommentarer:

Kitiinee sa...

Aww ^^ mange fine bilder.
Høres ut som en koselig dag.
Jeg å vil leke på lekeplass! :D det er koselig ^^

Klemme<3

*Lis* sa...

Lekeplass er gøy :D Ronser og sklier ;D

Kathrine sa...

awh, så koselig :) ser ut som du ha hatt ein fin dag, og det er bra <3

<3 hugs

Martine sa...

så korselige bilder:D
ingen ting er som å være litta og kunne gjøre ALT uten om å bli sett stygt på !
kjempe glad i deg snuppa<3

obsession sa...

hahaha, lo godt av det fontene bildet, genialt! :)

Ce sa...

Haha....meg er åå super barnslig xD Artig :D

Solveig Irene sa...

Haha, bildet med deg og fontenen var geniaaalt X') <3

Eline sa...

Jeg elsker også å leke :D Det er kjempe moro ^^

Du er søøøt :D

Liljen sa...

Artige bilder!! Og det med fontenen var genialt ja!!

Liljen sa...

PS. den kommeneringslista er helt feil :p For jeg har kommentert mye mer enn det der... men når jeg ikke kommenterer på en stund, så begynner den å trekke fra... :p Merka det på min også, så jeg fjerna den... :p

inat sa...

Haha, det bildet med fontenen var dritkult!

Madelen sa...

Så søt du er Caroline. Gleder meg til å bli kjent med deg også <3
Er her for deg vettu ;-)
<3333

Madelen sa...

Så søt du er Caroline. Gleder meg til å bli kjent med deg også <3
Er her for deg vettu ;-)
<3333

Madelen sa...

Så søt du er Caroline. Gleder meg til å bli kjent med deg også <3
Er her for deg vettu ;-)
<3333

liseliten sa...

Så morsomme bilder!!!