25.5.09

~25 Mai~

I dag våkna jeg trøtt som f, tok på solbrillene, tente en røyk og pusta godt inn og ut, ser på grava til Lizzi og får panikk anfallk i full frustrasjon, full av tårer og følelsen av respektløse foreldre!!!Det var synet^^ stener som var stabla over graven til Lizzi <'3
I fullt sinne stabla jeg alle stenene etter hverandre ut over plenen, for og irritere og krangle ekstra med min mor og stefar!!
Men når jeg kom hjem senere fannt jeg ut at det var bare barnslig, så jeg flytta dem et annet sted, så nå kan Lizzi hvile videre i fred <3
Men jeg er ubeskrivelig såra og ganske forbanna over at dem i det hele tatt kunne gjøre det!! Den grava betyr for masse og det er fortsatt respektløs!!<'3
I dag har jeg vært hos legen, tok allergi-vaksina og fikk ingen reaksjon ;D
Men en ting som var merkelig var at når legen gidde meg INR (blodprøve for sjekking av blodfortynnende mot blodproppen), så spurte hun om jeg har endra kostholdet osv,
for INR var alt for LAV!! Men nej, har ikke spist det man ikke kan spise på marevan osv, og spurte åssen det?
For hu måtte trappe opp til 5-6 tab daglig pga den var så lav,
så spørr jeg, 5-6 TAB?????
Ja, for det tar seg ikke opp i kroppen,
men da kom jeg på noe jeg har tenkt over lenge!!
For jeg har bare fått 1-2 og noen ganger 3 tab i evig tid nå og sa det..
Hu sa dem måtte ringe og sjekke med hjemmesykepleien og det gjorde kontor damene og vi hørte dem helt til venterommet ^^ xD
Hu kjefta og sa dem ikke hadde noe og unnskylde seg for, fordi det gjaldt helsa til Caroline og det å gi feil medisinering var farlig for da..meg!
Når hu kom ut for og gi meg marevan-kortet var a forbanna, for jeg hadde fått feil medisinering siden slutten av februar =p
Og det er faktisk skadelig for helsa mi^^
Men endelig var det noen som "tok" dem litt, for det har vært så mye tull i det siste at jeg blir helt stressa i topplokket!! =p
Bilder jeg tok av lillesøss her om dagen <3Så etter alt det tullet var jeg hos farmor og passa deretter lillesøster til mamma kom fra jobb, vi leka ute, hoppa på trampoline, var i sandkassa,
lekte på lekeplassen og mata nabokaninene =D
Så har jeg daffa rund og funnet ut at den 17 Juni drar jeg til Valderøy på ferie og blir ut uke 28 =) Blir deilig og være der en hel, eller vaffal halv sommer igjen hos min kjære Mormor ;D *GledeSeg* <3
Nå ser jeg på Top Model og kommer til og se tv ut kvelden ;)
I morgen skal jeg på aktivitets dag for miljøarbeidertjenesten, dagsenteret og andre psy.enheter, håper det blir like kos som i fjort =D
Dagens hilsen går til :Som jeg nettopp har blitt kjent med =)
Du virker som ei oppriktig god jente,
og jeg tror nok jeg blir ganske så gla i deg med tiden <3
Håper formen er bedre lille venn, og at de 6 dagene ikke var så ille ;)
Be strong and hold on <3

10 kommentarer:

Kitiinee sa...

<3 Sender en klem.

Beklager at jeg sier så lite om dagen. Er bare tom for ord. Men vil vise at jeg bryr meg og leser.

Kathrine sa...

<3

Tom for ord eg og, men eg er her <3

Ina<3 sa...

Egentlig stilig når sånne folk blir "tatt" *Mohahaha* Men selvfølgelig teit at det har gått utover noe så viktig som helsen din! Håper de får orden på alt nå da, og at du blir bedre! =)

Virker som du har hatt en fin dag i dag da, håper morgendagen blir like bra, eller bedre! :) <3

Maria sa...

feil medisinering er noe dritt.
bra de fikk ordna opp i det da, carolinemor. <3
glad i deg.

Tonje sa...

åååååå så koselig!!

Tonje sa...

tusen takk<3

Solveig Irene sa...

Oh no, jeg gikk glipp av top model.. taha, jaja.
Bra dere fikk årna med hjemmesykepleien, da.
*klemmepå*<3

*Lis* sa...

Stor klem <3

Eline sa...

Feilmedisinering er pyton. Bra det ble ordnet opp i! Og, jeg skjønner godt at det var sårende at de rotet med grava til Lizzi. Hadde klikke selv jeg, hvis noen hadde gjort det samme med graven til Gaara og Kitiara.

*klemmeflat*

Kæpte'n Martine ARR sa...

orker ikke å lese noe fortiden.. unskyld men jeg vil bare sende deg en gooo stooor klem<3 savner deg utrulig mye :(<3