23.5.09

~23 Mai~

I dag sto jeg opp halv 11, Og jeg var faktisk våken!!:O
Så kl.13 dro jeg og miljøarbeidertjenesten til borg amfi og så på hundenes dag som det het, hvor det var abiligi (stavefeil?) og vanlig hunde utstilling hvor barn fikk gå med hundene sine osv, veldig koselig =)
Så kom jeg hjem og begynte og ordne og styre litt og deretter kom Marcus på besøk, vi har spist pastasalat med kyllingfile og pesto (glemte vinen!!!),
Vi har sett det black ballon (med Gemma Ward i rolle) og pratet og kosa oss før vi satt på en ny film, Bruder i Krig =D Den var drit bra, vi lo^^
Så fulgte jeg han et stykke nedover siden han gikk helt hit som er ca.2 timer fra der han bor og gå om ikke mer!! sykkelen hannes punkterte på vei hit :O
Men han ser på det som god trening, så han syns det var bra heldigvis ;D
Nå sitter jeg og slapper av og er klar til og hoppe i pysjen <3
Dagens hilsen går til :Som jeg håper og bli mere kjent med,
for du er ei bra jente!!<3<3<3
Beundrer styrken din lille venn =)

6 kommentarer:

Kitiinee sa...

Hørtes koselig ut!

Glad i deg <33 *KlemmeFlaat*

*Lis* sa...

Høres kjempekos ut :D
Agility ;p

*stooorkos*

Solveig Irene sa...

Hundenes dag? Det visste jeg ikke :O Derfor jeg så så mange dyr i bøkeskogen i går. Bare det var katter og fugler og masse burdyr og, da. Skrives forresten agility, men var nesten da^^

Virka som du hadde hatt en bra dag, og det liker jeg :D <3

Kathrine sa...

koslig :))
savna deg søta..

En lykkelig men sliten mamma sa...

Hei snuppa, long time no see :D Har hatt lukket blogg en stund nå, men alltid koslig stikke innom å hilse på deg :D Håper at du henger med og har det fint. Stoooor klem fra Jeanette :D

linn sa...

naaw:) takk for hilsen vennen:)
håper du får en fin dag:)