2.5.09

~2 Mai~

I dag sov jeg helt til 13.40 =D
Det var deilig.. Dagen har gått sakte og har hoppa litt på trampoline,
gått inn og ut, røyk etter røyk.. KJEDSOMHET!!! ;(
Og nå sitter jeg og venter på reprise på frustrerte fruer og pillene mine fra hjemmesyken, men litt evt-med i tilegg =p
Og det var det.. mhm..

Nå har hjemmesyken vært her og jeg blir frustrert asså!!
Marevanen (blodfortynnende) har jeg alltid fått på morgenen,
men nejda, nå påstår dem at jeg skal ha dem kveld!!
Jeg har tatt dem hver morgen i ca. 8 mnd nå,
så hvorfor i helvete skal jeg ta dem på kveld når jeg alltid har fått dem på morran?? Visst legen sier det så greit nok, men når dem legger feil, så får dem legge dem riktig før jeg gidder og ta dem!!
så det så!! =(

4 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Håper du får sove i natt!!
Glad i deg<3
Klem

Maria sa...

<3. <3. <3. kjedsomhet er kjedelig.
gleder meg til å treffe deg. :)

Kitiinee sa...

I e glad i deg, Caroline <3

Ce sa...

Hei vennen!! <3
Takk for kommentar, og bare for å svare på den; ja, jeg har spilt i 11 år :P hehe..

STOOOR klem <3