11.5.09

~11 Mai~

JEG sto opp kl.07.00 i dag, sann helt seriøst!! :O
Sorry alle grimasjene mine, men ilderen beit som faen!! xD

I dag har jeg hatt rørlegger her og fått et nytt fint badekar som jeg kan fylle med badeolja fra riksen, så jeg får helt myk hud =D
Så har jeg som sett^^ vært i dyrebutikken og hilsa på ilderne igjen og er fortsatt like forelske, selvom den ene var litt sann voldlig!! xD
Så har jeg kosa med nabo kanin ungene <3Så har jeg kjøpt softis med miljøarbeidertjenesten nå i kveld =)
Nå må jeg begynne og pakke, for jeg blir henta av Heidi kl.13 i morgen tidelig og drar da til Oslo sammen med henne :D
Gleder meg sykt, savna hu som faen!! Blir godt og ses igjen!! <3
Dagens hilsen går selvfølgelig til :Som har bursdag i dag og bli 20år =D
Hipphurra, håper du har hatt en super fin dag!! ;D

6 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Haha, jeg blir litt skeptisk til ildere merker jeg. Plutselig blir du ufrivillig pierca, liksom.
Men søte var de :D

Caroline sa...

hahah, skjønner tanken^^ xD
Men det var bare den ene da,
har bare noen små merker etter'n ;D

Kitiinee sa...

Søte ildre! :D <3
Men du får passe deg for den ene der da Caroline o_O

<3

Kathrine sa...

hahaha, waaah oO
men søte <3 sånn som deg :D
<3

R sa...

De er jo kjempesøte, men de er jo ganske kjent for å bite en del. Vil dog tro de skjønner etterhvert at de ikke får lov :)

Amelia sa...

Gratulerer med dagen til skjønne Thi ja <3 Skal se video straks :) Ikke hatt så mye tid til å lese blogg :(