14.5.09

~14 Mai~

I dag våkna jeg sann :Men nå er det mere sann ;DReagerte visst litt av alle kattene og sola i går.. hehehe...
Så satt vi oss i bilen for og kjøre,
hvor dro innom Gina Tricot så jeg fikk bytta en topp og kjøpte dette :

Må jo bare ha solbriller som matcher vet dere ^^ ;D
Så dro vi videre til Sarpsborg for og slippe av meg =p
satt og spiste hvor jeg brått hørte noen kom og så ut, og det var Heidi brått!!xD
Hu ringer på og sier : Savner du noe??
menst hu holder mobilen min i hånden...... *kniiis*
Jeg må antaglivis ha mista den menst jeg gikk ut eller noe sannt,
dem hadde merka det fordi det peip i en tlf og det var ingen av dem sine og fant da min selvfølgelig, så stakkar Heidi måtte sitte i kø for 2 gang for og levere den tilbake stakkar!! xD Off, men jeg må le også!!! :'D
Men dem kom seg videre og jeg har bare slappa av,
og handla med miljøarbeidertjenesten før jeg sank ned i sofan hvor jeg ligger enda, er så sliten at jeg nesten ikke orker bevege på meg =S
Men kos dere i kveld søtinger <3
Dagens hilsen går til :Som har blitt en av mine beste venner =D
Gleder meg sann til og se deg igjen snuppa :')
Du betyr ubeskrivelig masse <3 Hadde ønska jeg hadde bedre råd, eller bodde nærmere så jeg fikk vært mer sammen med deg, så vi fikk vært mer sammen =/ Husk at jeg alltid er her for deg og at jeg er gla i deg <3

9 kommentarer:

Swampoline sa...

jeg er glad i deg tuppa!
så godt å få dageens lille hilsen<3 betyr så mye for meg du<3
klemmer

Liljen sa...

Huff, som du ser ut :( Der er så fælt når trynet blir angrepet av ting og tang.. Jeg har jo "bare" være ganske tørr.. Men når det er ansiktet, så kan man liksom ikke skjule det heller.."/

Men søt er du uansett da, Caroline :D ♥

Solveig Irene sa...

Uff, det var jo ikke bare litt hovna opp heller, da. Men bra det blir så fort bedre, da.

Klærne du kjøpte så kjempesøte ut^^
Ha en fiin kveld, søta<3

Ce sa...

Off da..så ikke godt ut å våkne sånn....nydelige topper du har kjøpt deg da <3

inat sa...

Det så ikke godt ut :/ Håper det går bra nå!

Klærne var kjempesøte! Og man kan jo ikke få nok solbriller^

Trond. sa...

Neimen huff da.
God bedring.
Trond.

lineffs sa...

det så faen ikke godt ut ass :( uff, syns synd på deg jeg, det kan jo ikke være noe godt! Men bra det blir bedre så raskt :) glad i deg snuppa :* klem <3

linn sa...

hmm..gjøss som du reagerte..
åå:) jeg liker gina tricot,mye fint der=D

liseliten sa...

Ååå, det så vondt ut :/ Søte topper du har fått deg da! :)