10.5.09

~10 Mai~

I dag har jeg sotti pysjen hele dagen og nerda på pc'n og sett på tv!
Nå skal jeg legge meg, fordi rørleggeren kommer i morgen tidelig for og innstallere badekaret mitt =D Så skal jeg til legen kl.09.10,
hvem er det som finner på og lage time så tidelig??? *MorraGretten*
Dagens hilsen går til :Som jeg er veldig, veldig gla i :') <3
Vi gikk på skole sammen før og det var fine stunder =D
Vi har ikke møtt hverandre sia, men skal nå snart, for det er på tide ;D
Savner deg masse snuppa, blir godt når du flytter til Fredrikstad!!<3

4 kommentarer:

Tonje sa...

louise<3

Louise er veldig glad i politikk! sa...

Åååh, jenta mi! Du er bare så utrolig nydelig.
Vi skal finne på MASSE når jeg flytter dit:D

Love you so much, my baby <3

Puss ;*

Kathrine sa...

hehe, lykke til med å stå opp :D
<3

Solveig Irene sa...

Sv: Åå, så god du er! :']
Vet ikke hva annet jeg skal si, bare at jeg er utrolig takknemlig for deg. Fine jenta!
< 3