30.5.09

~30 Mai~

I dag TIDELIG ringte mamma meg og sa dem skulle til Oslo og lurte på om jeg ville bli med =) Og det ville jeg selvfølgelig ;D
Melda Jenny som ville møte meg og jeg hadde det like kos som alltid <3
Selv om jeg ikke føler jeg var så veldig til selskap etter 3 og 1 halv times søvn, men håper du syns det var koselig du også Jenny min <3
Selv om jeg gjerne ville vært litt mer til stede =S
Her er noen bilder av søte Jenny min & rottene hennes som har blitt så store:Jenny har et veldig fint tak på toppen av blokka si som det var kjempe kos og sitte på, her er litt av utsikten :Jeg likte meg der ^^ ;D
Også var jeg og Jenny og kjøpte oss is og satt oss på lekeplassen,
ja, jeg fant en der også!! xD
Og mamnman hennes var der, så jeg fikk hilsa på hu, det var og koselig :D
Det var en ganske morro hendelsen, for etter vi var på taket gikk mamman til Jenny inn i feil leilighet og det var latter!! ;D *ler*
Så fikk jg mld av mamma at dem var kommet til venninda til mamma og jeg trodde vi skulle dra, men nejda, vi dri i santansparken og grilla sykt masse,
laks, grønnsaker, grillspyd med alt du kan tenke deg og ovnsbakt poteter OSV,m
det var kjempe kos og jeg er så mett enda at det gjør vondt!! xDAnnabelle (tremelling & god venn) & Espen (typen hennes) kom en tur og hilsa på, Lenge siden sist nå =/ savner og være sammen med henne, så må ta meg en bare Annabelle Oslo-tur snart..
Men det blir ikke snart for jeg er blakk som ei kirkerotte ganske lenge ;DSå kom vi hjem kl.22.52, nå er jeg sliten, Så natta alle sammen <3
PS. beklager lite blogg-lesing i det siste, har rett og slett ikke hatt tid =S
Men i morgen tar jeg igjen lesinga på ALLE bloggene og kommenterer ;D

7 kommentarer:

Kitiinee sa...

<3 Aww, jeg å vil møte deg igjen, SNART! :)
Jeg syntes det er så fint at du legger ut bilder! :D

Thea sa...

jaaa enig med kristine! drit fine bilder av to nydelige jenter... og... de..rottene, da...:p

glad i deg caroline. lots of love

Swampoline sa...

Caroline!
du tok de bildene hvor jeg var normal;P

jeg er glad i deg uansett jeg.
skal hilse fra mine gutter.

masseklemmer<3

Ce sa...

Så koslig :D <3
Btw..har åpna bloggen min! :)

Martine sa...

kooos! Så utrulig korselig! Kjempe herlige bilder som jeg sikkert sier hver gang ? o.O
uansett så er det Abilifyen jeg blir så dårlig av :s men men

liseliten sa...

Så herlige bilder!!! Litt av en utsikt ja!

Liljen sa...

Ååå, snart er det MIN tur til å treffe Jenny :D

Masse flotte bilder, og fint du kosa deg :D