30.4.09

~30~

I dag var jeg hos legen og verdiene var relativt fine =D
Jeg skal også ta allergisprøyta om 2 uker og det hjalp lite mot sprøyteskrekken min at jeg må ta den på legekontoret og vente der litt siden jeg kan få allergisk reaksjon (anafylistisk sjokk eller hva det kaltes) så da må man få adrenalinsprøye visst det skjer =S Høres skikkelig skummelt ut!! ;O
I dag har vært en bedre dag, jeg har kjeda meg veldig og vært rastløs, så jeg gikk en tur på dagen, var en tur innom tante, deretter hos farmor, så handla jeg grillmat, for Malin kommer til meg i morgen =D
Satt også og snakka lenge med sekunderprimæren min om alt og ingenting i over en time :) Det kom en redd liten kattunge bort til oss og jeg henta katteleka og brått kom det en til og brått enda en etter sekunder dro, men så bjeffa nabohunden og alle løp =( Så hoppa litt på tramnpolina på kvelden ;D
Her er mitt nye husdyr som koser seg i sola <3Jeg har holdt tankene om Lizzi på avstand i hele dag,
men kjenner det er ensomt her jeg sitter uten rottebur og prinsessa mi<'3 Savnet er forferdelig og det er fortsatt ufattelig vondt, men jeg klarer meg...

7 kommentarer:

Kitiinee sa...

<3
Tom for ord.

Amelia sa...

Så søt pus <3

Jeg tenker veldig på deg skjønne Caroline!

Klem <3

*Lis* sa...

Tenker også på deg, søte <3
*klem*

Ce sa...

Søte pusen..husk at jeg har fremdeles en liten tass her, som gjerne vil holde deg med selskap =)
Klemme <3

Trond sa...

Hei.
Har du gravd Lizzi opp?? Hørte det.. Bor rett borti veien for deg og du har blitt observert med et rottelik i fanget? Veldig trist at du har det som du har det men det å kose med lik er ikke løsningen!
Trond

Caroline sa...

LOL "Trond" xD
Har ikke gravd opp rotta mi stakkar, og har ikke sotti med henne i fanget ute!
gud, så tragisk barnslig..
voks opp a lille drittunge!! xD

Heidi B sa...

"trond": er du dum i hue?
fy faen så tragiskt å legge igjen en sånn komentar...sier mye om hvem du er...voks opp!