29.4.09

~29~

I dag smatta jeg også etter Lizzi når jeg våkna :(
Men det gikk bra, og jeg lagde meg frokost og spiste den! =p
Miljøarbeidertjenesten (primær) ringte til mårran i dag og spurte om han kunne komme en tur, og det gjorde han..
Han hadde snakka med mamma tideligere i dag som hadde vært rimlig beskymra og han spute stadig om jeg klarte meg alene uten og skade meg selv på noen som helst måte!
Ganske irriterendes.. ja, jeg har tenkt tanken,
men nei, har ikke tenkt og gjennomføre den!
Snakka med han om maten i går pga jeg har gått i halveis svime i dem siste dagene og jeg skal jo til legen i morgen og måle verdier her og der og gruer meg ganske mye for og si det sann..men,men.. =S Jeg er også usikker på om jeg bør grue meg til samtale om formen min nå,
er livredd for innleggelse og siden det virker som dem ikke stoler på meg er jeg veldig, alt for mye usikker!!
Jeg føler meg ensom og redd,
skulle ønske jeg hadde noen hos meg, ikke miljøarbeidertjenesten eller psykerati i det hele tatt, bare en venn jeg kunne ledd med, som fortsår meg og som jeg kan snakke med, for og glemme tiden som går fryktelig sakte! =S
Syns det er dumt jeg ikke har noen av disse som bor her hvor jeg bor..Katta mi ligger på beina mine nå.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vil ha noen katt, serlig ikke henne her som blir 12år 29 juli =S
For når hun dør som kan bli snart går jeg på samme smellet og det kommer jeg ikke til og takle igjen, det gjør for vondt =/
Men likavel viljeg ha henne, fordi jeg ikke takler være alene og jeg kan jo ikke ta 70mg stesolid som i går bare for og klare meg om kvelden..
Jeg er nok litt redd for meg selv på kveldene, serlig visst panikkanfalla skal komme som dem 4 gangene i går kveld, 1 gang pga edderkopp, 2, 3 & 4 veit jeg at matendet kom av, veit også at jeg har sår i hue og lurer på om jeg har slått det i veggen, men jeg er ikke sikker!
Jeg fant også en måte på og straffe psyken min på i går,
jeg kasta ikke opp og hue gikk i spinn, blei halveis gal og det var vondt..
veit ikke om det var ei stemme eller bare tankene mine som var så høye pga det, veit bare ikke om det er verdt det.. og ikke kaste opp, kansje jeg blir i enda verre form og at jeg får panikkanfall nettopp pga akkutratt det?!?!?!?!Hele hue er i tankekjør nå, og en tror jeg faktisk er en ukjent stemme, for jeg kjenner den ikke igjen, men seff kan det være høye tanker.. jeg er usikker =S
Nej, nå blir alt jeg skriver kaos her jeg skriver så jeg avslutter!!

7 kommentarer:

Maria sa...

Huff caroline vennen.
<3 vit at jeg tenker på deg, og er her for deg hvis du trenger noen å prate med.

Amelia sa...

Kunne virkelig ønske jeg bodde nærmere, da hadde jeg OG Marcus dukket opp hos deg!!!

Ce sa...

Sender deg en klem! Og jeg håper du får lov å få marsvinet mitt, den har du 10 år til =)

<3<3<3

Kitiinee sa...

Jeg skulle ønske jeg kunne være hos deg ;'( <3

Eline sa...

*holderundt*

Kathrine sa...

Skulle ønska eg hadde budd nærmare vennen, skulle gjerne vert der å passa på deg! Men , du veit kor u finne meg! Ikkje ver redd for å ta kontakt!

<3

Blomst sa...

*klemmepå*