17.4.09

~17~

Jeg glemte og filme i går, så da gjorde jeg det i dag ;D

I dag dro jeg til Therese, vi gikk vi 6.8 km opp i skogen i gressvik, vi tente bål og grilla pølser og marsmellow.. Så var det brått bekmørkt!! xD
det var en opplevelse det og gå 6.8 km midt i skogen uten lys^^ xD *LOL* Men vi kom oss hjem på 1 1/2 time ;D
Det var veldig morro som dere ser :I dag fikk jeg brev i posten <3Jeg leste jo på bloggen til Kristine at hun fortalte at en av oss fikk brev, men ante aldeles ikke at det var jeg som skulle få denne herlige overaskelsen som rørte meg helt inn i hjerterota :'D Tusen takk vakre Kristine, det betyr mer for meg en du aner!!<3<3<3>
Dagens hilsen går til :Som jeg håper på og bli mer kjent med =D
Liker dem små breva våres innmellom på nettby,
Jeg liker personligheten din og den kule bloggen din ;O
Jeg elsker ukens STILIKON, som jeg før trodde sto ukens SILLIKON, uten og skjønne bæret av hvorfor du kalte det akkurett det!! xD
Jeg liker dagens antrekk og bilder av deg for dem gjør meg glad =)
Du virker som ei utrolig trivelig pie søte <3

5 kommentarer:

inat sa...

Bildene kommer ut på bloggen i mai/juni (:

Takk, elsket dem. Håper på å få brukt dem i morgen på kurset (:

Håper du har hatt en fin lørdag!

Kitiinee sa...

^^ <3

Linn Jeanette sa...

Synes du var kjempeflink som gikk så lang tur! Tar på å være så mye ute i frisk luft, blir sliten av det:p
God helg!
<3

*Lis* sa...

Så snill Kristine er :D Nydelig gjort av ho! <3<3<3

Signerer Linn Jeanette på den turgåingen jeg :P Men du er flink!! :)

<3thezzelura<3 sa...

awww<3<3skogsturen var heeelt topp!! hihi.... stolt av hundene jeg,som klarte å guide oss trygt ut av skauen:P hihi....(lurer på hvor vi hadde havna uten de) var temmelig mørkt. å lars som gikk med lighter for å få lys:D hehe:P
var kjempe kost snuppa mi:)