7.4.09

~7~


I dag sto jeg opp tidelig, dro til Svergie,
hvor jeg var i VELDIG MANGE timer!! ;D (Dro 11, Var hjemme 20.15!!!)
Men det var koselig, men skal ærlig innrømme at jeg er sykelig sliten som jeg ikke har vært på evigheter, nå skal det bli godt og ta kvelden på tv2 og spise litt mat & godteri og ta livet med ro ;DVi var dessuten på en mad stor lekeplass i dag^^ med borger, gedigne husker, bratte sklier, sann reimgreie man henger etter som samtidelig går fra ene enden til den andre, luft hoppe dings, Huske som var sann stil og gikk rundt og rundt og karusell og blablabla!! DET VAR MORRO!! =D
Dagens hilsen går til :Som er ei av dem herligste =D
Line er søt og grei, derfor liker alle deg ;D
Var kjempe koselig og møte deg vennen,
du var mer stille en hva jeg hadde forestillt meg ;O
Men kansje ikke så rart sann som jge babla konstant!! xD
Du er ei fantastisk jente vennen, og jeg håper du får det bedre snart og ar du får kommet deg hjem snart "frisk som en fisk",
For du er veldig verdifull og jeg er gla i deg!!<3

8 kommentarer:

inat sa...

Så koselige bilder! Høres ut som du har hatt en travel dag, kjenner jeg også jeg sliten etter å være tidlig oppe og MASSE gåing :b

Ce sa...

Line er jo bare deen herlige jenta da :D

Bra du kosa deg på sverige tur :D

Apriljente sa...

Sverige er morsomt fordi det er så billig xD
Jeg skulle egentlig dra dit på lørdag, men selvsagt så har jeg prestert å bruke opp pengene mine :-P

*Lis* sa...

sverige er kos, og røyk må til xD
Hihi =P

fine bilder fra lekeplassen og rett som du sier - man blir aldri for stor til det. tihi :D

Kitiinee sa...

Aww, jeg liker at du videoblogger! :) Fine bilder! ^^

<3

lineffs sa...

SØTAAA! <3

du gjør meg så glad.
det er sånne småting som gir lys i hverdagen min:-)

skulle ønske jeg var like flink, og jeg har litt dårlig samvittighet pga det. Jeg er dårlig på å kommentere osv, men. jeg skal prøve å skjerpe meg. :-)

Gladii<3 klem :-D

Liljen sa...

Line er superskjønn ja!!! :D

Fine bilder fra lekeplassen :)

Liljen sa...

Ååå hjelpe meg, høres slitsomt ut å være borte hele dagen "/ Men sikkert koselig også, vil jeg tro.

Hvor mye billigere er det med røyk i Sverige?