24.4.09

~24~

UTFORDRA AV HEIDI :
1) Gå på : www.google.com
2) Søk på navnet ditt.
3) Ta det første bilde du får opp, lim inn i bloggen.
4) Forklar det du ser på bildet.
5) Gi utfordringen til minst 2 personer.Jeg ser en drømmekropp^^ ;D *EtPerfektMenneske*
Jeg utfordrer : Linn Jeanette & Kristine <3

I går blei jeg solbrent og kjøpte derfor en after sun lotion som jeg smurte meg med, men nejda, der var det parefyme og alkohol i som jeg glemte og sjekke ut før jeg kjøpte!!!!!!!! *TYPISK'MEG*
Så nå ser jeg ut som en prikkete ballong i trynet som skjer hver gang jeg skal på tur og møte nye mennesker!!!!!!!
Det er så "utrolig koselig" & ikke minst flaut!!!! *P U S T E*

I dag har jeg vært i behandling, og påvei hjem tok jeg med lillebror og søskenbarnet mitt hjem fra barnehagen, vi så først på en film som heter Kurt blir grusom, så spiste vi pannekaker også så vi på madagaskar 2,
den var drit rå =D
Så har jeg vært og handla og Linn Jeanette & Ingvar var her en snartur og leverte treningsykkelen & situp stanga og viste meg hvordan jeg skal bruke treningtinga jeg har fra før ;D *TakkerMasse*
og nå skal jeg pakke og div til i morgen ;) Gleder meg sann!!!!!!! ='D
Dagens hilsen går til :Som jeg håper får en fin helg med yndlings tvilling kusinene sine i helgen!!=D
Du er ei bra jente vennen og jeg er glad for og bli kjent med deg <3

7 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Bare hyggelig å kunne være til hjelp veit du<3
Håper du får brukt sykkelen og situps tingen! Amelia er bare vakker både uten på og inni!! Gla i<3
Sees i morra!
Kozemoz

Maria sa...

http://lost-life-but-still-hope.blogspot.com/
jeg har laget enda en blogg. les den - gjerne. <3

jeg følger med på deg caroline, og er lei meg for at jeg ikke får kommet i morgen, venninna mi har blitt lagt inn :( så må være med henne i morgen.

Kitiinee sa...

Gleder meg til i morgen! Å møte deg! ^^ ( og de andre) :P

Skal ha med 2 kamrar selv xD tror jeg... :D

<3 *Hypeeer*

Amelia sa...

Ntååå! Tuuuusen takk Caroline <3 *Gråter masse* Har stengt alle følelser ute de siste dagene, men nå hjalp du meg og få de ut! Jeg gleder meg til og få truffet deg en dag <3 Og masse lykke til på bloggtreff - litt misunnelig og dere er heldige alle sammen som får treffe hverandre!

Nedia sa...

jeg vil også se kurt blir grusom!!!

inat sa...

- Takk! Men barely, skal ha det innen sommeren da! :b

Liljen sa...

Fineste Amelia <3