22.4.09

~22~

I dag har jeg vært i behandling..
Så har jeg vært på barnehage revy og sett på småtrolla mine =D
Kaptein Sabeltann, Jesper er han mellom dem to med hvitt på seg,
Med kaptein sabeltann drakt ^^ :

Synger =D (Lillebror) :

Lillesøster <3 *søtis*

Søstra mi er hu som løper forann alle andre og hopper rundt og danser :')

Dette må dere se, trudde jeg sku daue!!!!!!! xD

Dagens hilsen går til :Håper du har hatt en kjempe fin dag og har fått deg fine gaver =D
Ser fram til og bli kjent med deg <3

6 kommentarer:

Ce sa...

Åååhh..så koslig med baren altsåå..^^
Det er så artig å se sånne revyer med barn å sånn =) <3

Tonje sa...

tuuuusen takk <3<3<3

Kathrine sa...

haha, aww, så morsomt!
koselig daa :]
<3

Eline sa...

Haha ^^ Søte de er :P Artig

inat sa...

Aaw, så søte!

Nedia sa...

popper innom for å si at jeg er glad i deg