8.4.09

~8~

hittil i dag på 1 mnd har jeg hatt 2806 besøkende!! :O
I dag har jeg :

Og nå skal jeg lage mat faktisk (noe jeg sjeldent gidder), pasta med kylling og en sann derre saus tante anbefalte =)
Fikk forresten mld av Kathrine i går!! xD
Kath : Har du vært på coop mega på hafslundøy non gong?
Meg: ..ja..åssen det??
Kath : Nei, det e berra at eg e der no!
Meg : Whaaaat??? hvor lenge blir du??? typisk at jeg er i Svergie!!!!:(
KATH : Hahah, eg bere tulla, va ei som ringte opplysninga og spurte!! xD
-FY FAEN KATHRINE, du er slem!!! *LOL* xD Lurte meg der ja^^
Dagens hilsen går til :Som har stor rett til og være stolt av seg selv,
du har vunnet over sykdommen og det er TØFT gjort =D
Jeg snoker profilen din på nettby vel og ofte,
du er så søt at jeg blir glad av og se på deg :')
Og jeg vil veldig gjerne bli enda mere kjent med deg søte!!!<3

11 kommentarer:

Kitiinee sa...

Håper soriasisen går bort snart da!
Skal jeg svare på det jeg aldri pleier gjøre :O
I dag har jeg vært ute en liten tur, kjøpt "I et speil i en gåte" og sett den. Og det er vel egentlig det, bortsett fra at jeg lagde ny bakgrunn til pc'n :D

<3

Cilla sa...

håper også at soriasisen går bort snart.
så nydelig stemme du er.
jeg ble så glad av og se og høre deg<3
jeg har rydda rommet mitt og lest bok. det er det.

Kristine sa...

æææ! Det var deg som var i bursdagen til Martine joo :O Tihi!
Så søt videobloggen din var ^^

*Lis* sa...

Håper snart psoriasisen din blir bedre :klem: Glad i deg vennen :)

jeg har hamstra røyk, 140 stk :p Så får vi se hvor lenge det holder ;) Håper mandag, men.. :p

Mette <3 sa...

i love you sweety<3 vil møte deg snart<3

Ce sa...

Oi...mange besøkende ja:P
hihi

Ce sa...

Jeg tror datoen er feil på bloggen din.... :/ Alle nye innlegg er 2-3 dager gamle, står det i lista mi :(

Men men....Artig å se videoene dine =) <3

Kine sa...

Er ikke så flink til å lage meg middag heller. Blir bare nå og da. Burde bli flinkere, men det er jo så kjedelig å lage til seg selv.

Håper alt er bra med deg.

*klemme*

Kathrine sa...

HAHAHA !! :D:D eg skrive ikkje "e berra "!!! :O
e BERRE at eg e der no :D
men eg va der (a) :D skulle ønska d i alle fall. Kår gang nokon ringe fra sarpsborg tenke eg på deg <3

Liljen sa...

Hahaha, Kathrine er SPRØ :p

Liljen sa...

Huff, fælt med psoriasisen da. Skulle ønske jeg kunne trylle den bort for deg.