26.4.09

~26~

I dag TIDELIG ble jeg vekka av Thea som sa det var frokost =p
Så jeg kom meg opp og trøkka i meg et egg dem hadde kokt til meg for og være høflig, trass at egg er noe av det verskte jeg veit om og spise ;D
Så sa Thea at hu var sliten, så da dro jeg under 30 min senere til Oslo og tok en tur innom venninda til mamma og fikk en bagel så heldig jeg var, før jeg tok bussen (faktisk!!) videre til Sarpsborg =)
Blei litt overaska, skuffa og litt lei meg siden jeg egentlig skulle vært der til i morgen.. men det går bra da! ;)

Lizzi var kjempe glad for og se meg og det var deilig og komme hjem <3
Nå tar jeg kvelden etter en lang dag og kommer sansynligvis til og få mareritt av programmet som går på tv2Zebra =S *grøss*
shi da, dem tente hu på!!!!!!!!!!! Staten Irland eller no het det!!!!
PS. innlegg med bilder under dette ;D *minner4ever*
*NattinattaAlleSammen* <3 <3 <3

4 kommentarer:

Kathrine sa...

<3 natta søta.

Thea sa...

ntå... du da... jeg var skikkelig redd for at du skulle bli lei deg. sorry... :(

Anonym sa...

Lizzi er så søt :)!

Kitiinee sa...

Det er så koselig med videoblogg :D <3

Klemme<3