25.4.09

~25~

Jeg forsov meg, men rakk bussen og møtte Linn Jeanette & turen gikk til Oslo.. Der møtte vi først Kristine, Martine, Solveig & Line =)
menst vi venta på Thea fikk jeg en mld av et nr jeg ikke hadde, der sto det :
hvor er dere, jeg står ved postkassene ;O
Tanken sneifa meg menst jeg så etter postkassene og jaggu var det Eline =D Jeg ble så glad at jeg nesten hoppa & hu var bare så uber skjønn!!!!!!!!<3<3<3
Så kom Thea & vi traska på en fin kafe =)
Senere shoppa jentene og jeg var sliten ;D *kniiiis*Så besøkte vi Jenny søta selvfølgelig, er så gla i deg vennen,
og det var så godt og se deg igjen!!<3<3<3Og senere utover kvelden kosa jeg & Thea oss med litt alkohol,
Thea ble ganske så full og spydde!! xD
Men kan tenke meg det hadde noe med all spriten hu drakk rent! ;O

Det var en super dag og jeg kosa meg masse, selv om jeg var i litt dårlig form så håper jeg det ikke syntes ;D
Takk jenter, dere er fantastiske!! Gla'i dere!!<3<3<3

5 kommentarer:

Maria sa...

det så hyggelig ut caroline :)
kunne ønske jeg var med, men neste gang- neste gang. <3

Kitiinee sa...

Dere er søte ^^

Var utrolig koselig å endelig få møte deg, Caroline! <3
Du er jo bare super søt! ^^

Ps. har sendt bildene nå ;D Så vet du det!

Klem<3

Kathrine sa...

hahahaha, søtinga<3

Anonym sa...

Det hørtes utrolig koselig ut :D!
Håper du har en fin dag ^^

obsession sa...

så utrolig søtt. :)