28.4.09

~28~

I natt hadde jeg masser av mareritt tross jeg tok 30 mg stesolid..
Jeg drømte at det var jeg som drepte henne om igjen og om igjen!:'(
Nå jeg våknet av hjemmesykepleien smattet jeg og ropte på Lizzi,
når dem var gått, knakk jeg sammen i en foss av tårer fordi hun fortsatt er borte og kommer alltid til og være borte!
Jeg føler meg så ensom og er redd for og være alene,
paranoian kom sent i går kveld og jeg tror det er fordi jeg er hjemme uten noen som passer på meg eller tar vare på meg ='/
Men jeg vil være alene, helt alene uten mas og sjas fra folk både her og der!
Jeg skal til svergie i kveld med miljøarbeidertjenesten og handle røyk,
jeg har abselutt ikke lyst.. Men klarer meg ikke uten røyk heller :(
<---Nå har jeg vært i svergie og det gikk fint,
men når jeg kom hjem var det 2 drit svære edderkopper i leiligheten,
jeg fikk panikkanfall og slo hull i veggen og ringte mamma og sa at nå MÅTTE hu komme, det første hu gjorde var og skrek : Hva har du gjort?????
Så fant ut at ho er på vakt =S
Nå er katten nede og passer på meg, men hu vil bare ut :(
Jeg har fortsatt problemer med og puste og jeg må ta fram noen av dem beroligende jeg har til side for og få slappe av!
Orker ikke videblogge..sorry!
Takk for alle mld og hilsner alle sammen, det betyr mye <3

9 kommentarer:

Kathrine sa...

.....
<3 gla i deg søta

Heidi B sa...

like før jeg hopper på ett fly og kommer ned til deg...vil ikke at du skal være alene...selvom det er det du vil...er så redd for deg..

Kæpte'n Martine ARR sa...

Tenker masse på deg vennen<3 si i fra om du vil ha besøk så skal jeg trosse angsten å komme meg til deg:)<3

Nedia sa...

tenker på deg vennen

LOVE

Amelia sa...

Kunne så ønske at jeg kunne gjøre om ting for deg, vil ikke at du skal ha det vondt.

Tenker på deg, ofte, veldig ofte <3

Tonje sa...

tenker på deg<3

Kine sa...

Får så utrolig vondt av deg akkurat nå. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg, sånn at du fikk det litt bedre.
Du er i tankene mine

*Klemme og holde godt rundt*

Linn Jeanette sa...

Jeg er her for deg vennen! Vurderer faktisk å komme til deg om du vil eller ikke... Liker ikke tanken om at du er alene nå, som du har det vondt!!
Glad i deg<3
Styrkeklem!

Blomst sa...

<3