2.4.09

~2~

Kose kveld med Lizzi min i går<3Vi så filmen Sisterhood of traveling pants 2 =)
Og vi kosa mer en jeg noen gang kan huske, hun sov så tungt og godt på fanget, menst hun viste klart og tydelig at hu kosa seg!!<3
-I dag våkna jeg av at Mamma ringte ;O
Hu hadde ikke tid til og levere Josefine i barnehagen faktisk!!xD
Så her er noen bilder fra vi var på lekeplassen og kosa oss i vårværet <3Dette er resten jeg har gjort i dag :


sann forresten så døde pc'n min i sta, men våkna til liv sann brått!! =S
Men i morgen skal farfar se på den, og er det ikke noe han kan gjøre så havner den på reperasjon i påska ='(
Så visst jeg brått ikke skriver på noen dager, så er det derfor! ;D
Men oppdatering og filmer kommer senere for hver dag!
Dagens hilsen går til :Som jeg savner mye og snakke med <'3
Tro meg, jeg har IKKE glemt deg snuppa!! :')
Dette er ei av dem jeg kan snakke med alt om, som forstår og som bryr seg!<3
Liljen vår er meget verdifull nemlig!! =D
Kjempe gla i deg vennen, du betyr nok mer en du tror for meg!!<3

10 kommentarer:

Solveig Irene sa...

"Er den min da, sokken?"
Haha, søteste X)

Kitiinee sa...

Søt unge :D
Å du <3 ^^

Ce sa...

Ååww....så søtt.. =)
Åsså så koslig at du fikk påske egg da =)
Hihi....

Liljen er vakker! <3

Det er du å, vennen! <3

Klemme <3

Ana sa...

Så søte dere er ^^

Liljen sa...

Søt lillesøstra di er :)

Og duuuu da - jeg savner deg masse!!
Jeg er ikke noe bra menneske, Caroline.
Jeg er ikke det. Jeg er ond og ekkel.

Men bildet ble stilig, du er flink

Siv Helene sa...

Så søte bilder Lizzi og deg <3 !!

*Lis* sa...

*ler* For en artig film av deg og Josefine :D Skjønne dere er :D Koselig å se videoblogg innlegg igjen <3<3

Awww.. Så kos med påskeegg :):)

Line sa...

Så søte dere var!

SÅ heldig du var som fikk påskeegg! *misunne*

liseliten sa...

så koooselig innlegg. Kristel er nydelig!

Apriljente sa...

Påskeegg <3