3.4.09

~3~

Sto opp, hoppa i dusjen, sa hade til familien som dro til Valderøy i dag..
Ble henta av Farmor, Farfar så på pc'n., leverte den på verksted og er uten min bestevenn i 4 uker pga domme påska =S
Var hos farmor og spiste grøt og kosa med dyra og konsentrerte meg om og snakke minst mulig siden jeg er sur av gud veit hva?!

Dårlig form generelt i dag, veit ikke hva.. Er bare "nede" =/
Går sikkert over, selvom det ikke føles sann akkuratt nå..
Nå sitter jeg på pc'n til mamma og dem, noe som ikke er lov, men får låne tante sin fra i morgen av, snille tante <3
Så da ble ikke det no problem heldigvis ;D *letta*
Men det blir dårlig med dagens hilsen desverre, noe jeg synds er kjipt!
MEN denne Dagen hilsen går til :Som er ei kjempe koselig jente jeg er blitt gla i :')
Hun legger alltid igjen søte kommentarer som jeg alltid blir glad av =D
Fantastisk jente rett og slett,
og jeg har nok blitt litt gla i deg også <3

5 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Godt du får låne pc av tanta de!!
Klemme<3

*Lis* sa...

AWWW!!! Du må serriøst være verdens skjønneste jente!!Thanks sweetie <3<3

Synd med pcen din... ;/ Skjønner det dårlige humøret da ja.. Godt at du får låne pc..

<3

*Lis* sa...

Ps. På min surferunde nå midt på natten (kl 04.03) ser jeg at du har linket meg under låste blogger, og min blogg er jo åpen nå ;P *pirkete*
Håper du sover nå snupps! <3
*Kos*

lineffs sa...

*klemme hardt*
<3

Liljen sa...

Æææ, kjipt at pcen daua... :S
Men snille tanta di :D