20.4.09

~20~

I dag har jeg sotti i sofan, vært frustret over følelser fra i går som sliter på meg om dagen, som kommer i perioder!
Dem følelsene går ut over min biologiske pappa, han har aldri vært der for meg, meldte seg ut av livet mitt og mamma gir meg ingen forklaring..
Jeg har alltid hatt lyst og ha kontakt med han,
Men jeg har prøvd så mye at jeg er lei av og bli skuffa så har latt være!
Men her sitter jeg igjen.. Hva har jeg gjort som gjør at han ikke vil ha kontakt med meg?? Hvorfor har jeg ei lillesøster jeg aldri får bli kjent med??
Jeg vil ha en pappa, ikke en stefar av en drittsekk..
Jeg skjønner det bare ikke og jeg blir så jævlig frustrert!!!!!!!!!!!!
Griner over en pappa jeg aldri har hatt, han har jo aldri vært der, så hvorfor i helvete skal han bety så jævli mye for meg????????????????????

Filma en snutt når jeg var ute! xD

Dagens hilsen går til :Som jeg er heldig og får lov til og bli kjent med <3
Du skriver sterkt og dønn ærlig, just like i love it =D
Du er en sterk sjel, du er ung og har en nydelig liten sønn jeg syns du klarer og ta deg veldig godt av tross din psykiske helse!
Det står det i respekt av^^<3 <3 <3
Du er ei nydelig & sterk jente <3

7 kommentarer:

Kathrine sa...

skjønna godt du bli frustrert vennen! e her for deg. takk for praten idag. goingen <3
love u!

Ce sa...

Offe:(
Kjenner meg igjen vennen!
Har en pappa som har svikta meg å :(

Håper det går bra med deg<3

Klemme<3

Kitiinee sa...

Uff! Så trist :'(

Caroline, du er for god for han!
Du er jo bare nydelig du! <3

Jeg er glad i deg <3

Ina<3 sa...

At pappaen din ikke vil møte deg, betyr jo bare at han ikke aner noenting om deg! Hadde han visst hvem du var, og hvor godt menneske du er, så hadde han gjort alt for å møte deg! <3
Du er et helt fantastisk menneske, Caroline! Er det noen jeg absolutt VIL møte her i livet, så er det deg. Du virker så utlig sterk og smart! Er kjempeglad for å ha kommet i kontakt med deg. Og takk for hilsen, kjempekoselig=) <3

Stor klem :) <3

Ina<3 sa...

At pappaen din ikke vil møte deg, betyr jo bare at han ikke aner noenting om deg! Hadde han visst hvem du var, og hvor godt menneske du er, så hadde han gjort alt for å møte deg! <3
Du er et helt fantastisk menneske, Caroline! Er det noen jeg absolutt VIL møte her i livet, så er det deg. Du virker så utlig sterk og smart! Er kjempeglad for å ha kommet i kontakt med deg. Og takk for hilsen, kjempekoselig=) <3

Stor klem :) <3

liseliten sa...

Det med faren din er et veldig vanskelig tema!! Og det er nok så utrolig mange ulike meninger om hva som er riktig å gjøre osv, enten det er å prøve å møte ham eller "glemme" ham osv, det er kjempevanskelig. Men DU Caroline, DU skal ikke klandres for NOENTING som har skjedd i livet ditt. Ingenting. Du er bare en god og varm sjel med masse kjærlighet.

Nedia sa...

skjønner godt du savner å ha en pappa, og at du har mange spørsmål.... hvorfor vil ikke mamman din fortelle mer?

ha en fin dag søta