23.4.09

~23~

I dag har vært en koselig dag =D
Først dro jeg på behandling og etter det kom miljøarbeider-studenten og henta meg, vi dro til en gård og hilsa på masse fine hester,
etter det dro jeg hjem og deretter ut igjen og møtte Kim, Camilla, Chris, Kristin & Helge, vi gikk ned i en sann type park som kaller glenghølen og kosa oss med jordbær, latter, minigullerøtter & appelsiner =D
Så hadde vi et forsøk på og løfte Helge opp på statuen som var litt av et prosjekt!! xD Her er første forsøk på slutten på vei ned :

Så et forsøk til..... LOL xD

Så en dans mellom Kin & Camilla på slutten ;D

Jeg gleder meg veldig til helga, BLOGGTREFF <3
Så skal jeg være med Thea hjem etter det og sove der =)
Vi har planlagt og drikke, fler som blir med??
Dagens hilsen går til :Som vi alle er så gla i <3
Du er ei vidunderlig jente med fantastisk personlighet,
er det rart alle blir gla i Lise??
NEI, abselutt IKKE, takk for at du finnes Lise <3

6 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Gleder meg å til bloggtreff!
Lise er ei fantastisk jente<3 Det lille jeg har lært henne å kjenne!

stinevt sa...

Blir koslig med bloggtreff :)
Og ja, Lise virker som en utrolig fantastisk og sterk jente! Selvom jeg ikke kjenner hun så godt så er det mitt inntrykk av hun! :)

klem <3

Solveig Irene sa...

Sv: Takktakk, også jaa.. Blir kos å møte deg igjen! :]<3 *glede seg*

inat sa...

- Det kunne lett skjedd meg også! :b
Fikk ikke kjøpt noe, bortsett fra et skjerf jeg glemte å legge ut bilde av.. Alt var utsolgt når jeg hadde kommet meg til kassen..

liseliten sa...

Ååååh herregud nå ble jeg rørt og glad!!!! :D TUSEN TAKK Caroline!!!

Liljen sa...

Fineste Lise vår <3