16.4.09

~16~


I dag har jeg vært i behandling og tok meg deretter en tur til Fredrrikstad til Thereses store overaskning ;DDeilig og føle at, nå vil jeg det og da gjør man det uten at angsten tok totalt overhånd :) og det gikk bra =D
Dagens hilsen går til :Som må være en av dem sterkeste jeg veit om! =)
Ingen sin blogg er som og lese din, jeg skjønner følelsene dine gjennom det du skriver, fordi du forklarer det enklere en hva det er <3
Du er så uendelig vakker, og jeg håper du ser det selv en dag!
Jeg veit du sliter innmari nå, men jeg kjenner meg sann igjen i deg og jeg har stor tro på deg at du vil bli bra en dag, for jeg har vært der selv!
Stå på vakre vesen, du er sterkere en du selv veit <3
Og jeg bryr meg om deg, virkelig <3

6 kommentarer:

Kathrine sa...

flott Caroline <3
awh, Karianne er nydelig, og sterk ja! det er så sant !

Ha ein fin dag vennen!
<3

*Lis* sa...

Ønsker deg en fin dag <3

Enig i at Karianne er sterk :) Skriver utrolig brA!

Linn Jeanette sa...

Glad i deg<3

Tonje sa...

Karianne er et nydelig vesen<3 Er så glad i henne!
Som du sier; Jeg håper hun innser det selv en dag!

KARIANNE MARTINE sa...

Tusen takk Carolinemor♥ Setter virkelig pris på at du bryr deg!

<3thezzelura<3 sa...

<3<3 ble utrolig overaska da du kom da:) hihi.... så vel ut som jeg hadde sett et spøkelse da du kom inn døra. hihi... kjempe koselig snuppa mi!! <3<3 løv ja!!