5.4.09

~5~

EDDERKOKKFORBI :
Man sitter stille og avslappet i sofaen strekker seg litt menst man drar pleddet godt over seg, ser oppi taketr og blir gjennomsvett på et sekund..
For der oppe satt nemlig edderkoppen!!!!!!! :'(
får ikke puste, klarer ikke se på den, men må i tilfelle den beveger på seg^^
Jeg må vite hvor den er selvom svetta pipler i hele kroppen og det er tungt og svelge fordi jeg er så redd =S
Den er ikke farlig, men den er for stor til at jeg tør og drepe den!!
Jeg klarer etter hvert og reise meg men detter rett i bakken pga lite oksygen, det endte med at jeg ringte miljøarbeidertjenestenog spurte om dem ville være med og gå en tur.. Nå venter jeg på dem så dem kan drepe edderkoppen før vi går tur, jeg liker ikke våren så godt likavel!!!!

I dag har jeg sotte i sofan og sluppet inn og ut katta mi som bor oppe!=p Dagens hilsen går til :Fordi hun er vakker, god & snill <3 Du skriver så sinnsykt gripende og sterkt, trist men vakkert! Du har opplevd mer en noen fortjener, men du er sterk og holder deg oppe, vær stolt av deg selv lille venn!!=) Gla i deg <3

12 kommentarer:

Apriljente sa...

Jeg haaaater edderkopper..

*Lis* sa...

Så flink du er som sa fra!! Stolt av deg! Edderkopper er jævlige!!

Apriljente sa...

Tenkte bare jeg skulle si at bloggen min er ikke låst lengre :)

Kitiinee sa...

Ikke greit med edderkopper :/
Godt det kunne komme noen å ordne opp <3

Kathrine sa...

æsj, edderkoppa e ikkje kult!
Bra det går an å ordna opp i det, stå på dine krav honey!
<3

Siv Helene sa...

Gaaad !! Jeg kan ikke fordra edderkopper.. De er rett og slett motbydlige stakkars.. ! Drepte en under skrivebordet senes for 3 dager siden heeh :)

Amelia sa...

Edderkopper er EKLE!!!

Liljen sa...

Takk for nattamelding. Glemt å svare jeg.. La meg tidlig i går.. Så leste den i natt i halv fire tida.. :p

Edderkopper er ekle ja... :S

Hahah, Emma-Isabelle herma etter deg nå "hva har dere gjort i dag da? Hadet" *LOL* Hun er så søt vettu ;P

liseliten sa...

usj...rart hvordan noe så lite og ufarlig kan bli så ufattelig skremmende og ekkelt!! Elliande er god :)

Eline sa...

*Blir fryktelig rørt som vanlig og vet ikke hva hun skal si men stotrer fram et tusen takk mens hun rødmer fra topp til tå*

Glad i deg også!!!!
Edderkopper er lykkedyr sier folk. Rart at noe som er lykkedyr skal se så skumle ut :P Hvorfor er ikke valper lykkedyr istedenfor f.eks? :P

Linn Jeanette sa...

Jeg har en mor med edderkopp forbi, så jeg kan ikke ha det:p Siden jeg må fjerne alle de edderkoppene som kommer inn hos oss....
Men jeg hater - nesten forbi- lypedyr....:S

Linn Jeanette sa...

Glad i deg snuppa!!
Klemme på<3