21.4.09

~21~

I dag har jeg vært og tatt INR (måle tykkelsen på blodet i forhold til blodproppen jeg hadde), så dro jeg til farmor og ble henta der nå i kveld av miljøarbeidertjenesten, vi kjørte tur og jeg!! ja jeg!! turte og hilse på HESTER!! :O det er tøft gjort ;D dem var fakrisk søte!! =D
Det har vært en bra dag i dag, har følt meg glad over livet i dag ;D

Farmor klippa hund når jeg var der, den var skikkelig søt <3

Dagens hilsen går til :Som kjemper hardt, jeg veit legene sier det ikke er håp..
Men jeg syns håp er bra og ha uansett,
og jeg håper det blir funnet et sykehus i tide som vil hjelpe deg!
Du er bare unge jenta, men livet er desverre urettferdig <'3
Sender deg uendelig mange styrke klemmer!!<3

8 kommentarer:

Solveig Irene sa...

Bra du har hatt en bra dag :)
Da blir jeg og glad, vet du<3

Kathrine sa...

du fortjene gode daga, vennen!
det gleda meg <3

Ce sa...

Åå...så bra at du har hatt det bra i dag!! <3 Det fortjener du! Søte hunder =) <3

Nedia sa...

hester er i grunn ganske søte, ja

Louise er veldig glad i politikk! sa...

Jeg savner deg, Caroline vennen min!
Håper alt går bra med deg =)

Love you, darling <3

Caroline sa...

Awww, savner deg også Louise!!!<3
Her går det veldig bra om dagen faktisk =D
Lov ju 2 bby <3

Eline sa...

Så bra at det går bra :) Hehe
Klem!

Linn Jeanette sa...

Må si din farmor har mange gode egenskaper og ho virker som en aktiv dame;)
Godt å høre du har det bra!
Veldig glad i deg!!
Gleder meg til helga!Klem<3