6.4.09

~6~

I dag kom ikke hjemmesykepleien før kl.12.00 =D
Jeg var utvil når jeg våkna :O
men hadde glemt at jeg hadde sosial trening, så primærkontakten min kom hjem til meg og hadde med hunden sin så vi gikk en tur =)
Så dro jeg til Farmor og farfar hvor jeg spiste middag og div,
og senere ble jeg henta av miljøarbeidertjenesten igjen og handla bittelitt og gikk tur med hundene til hun som var hos meg da =D


Så vil jeg bare legge til, METTE<3 alle mine tanker år til deg!!<3
I morgen skal jeg til Svergie med tante, det blir koselig =)
Dagens hilsen går til :Som har det mye vanskelig om dagen,
Håper påskeferien blir fin og at du har unna deg noe godterier! =D
Du er nydelig vennen og jeg håper du ser det selv en dag <3
*KoseMoseOverdose*<3

14 kommentarer:

*Lis* sa...

Shæfere er nydelige!! <3
Love Ghostwhisperer!! Sett litt på nettet. Har ikke fem :(
Skype er gøy, vet dessverre ikke svaret på spørsmålet ditt...
*Knuuusekos*

Swampoline sa...

hæærlige duu<3

Kitiinee sa...

Jeg kan heller ikke svare på spørsmålet ditt :/ Men jeg TROR nok at det ikke går :/ Men jeg vet ikke hvordan det er nå, siden det er så lenge siden jeg har brukt det.

Klem <3

inat sa...

Håper du har hatt en fin dag og får en kjempefin påske!

Linn Jeanette sa...

Blir alltid i godt humør av å se videobloggene dine jeg!!
Synd det ikke ble noe besøk i dag, men vi får satse på at det blir snart!! Lei for at det ble sånn!!
Klem<3

Linn Jeanette sa...

Blir alltid i godt humør av å se videobloggene dine jeg!!
Synd det ikke ble noe besøk i dag, men vi får satse på at det blir snart!! Lei for at det ble sånn!!
Klem<3

inat sa...

- Vanligvis jeg også. Men snusen hjelper litt da. Men er skikkelig vanskelig om man er med andre som røyker. Derfor skal vi slutte sammen, motivere hverandre.
Christian er godt i gang med treninga, vært ute å jogga to ganger i dag! Meg er det nok litt vanskeligere med.. Hehe.
Håper hun liker det ja, hun liker perler og har mange av de vanlige hvite, så jeg tenkte jeg kunne kjøpe en litt mer spesiell. (:
Måtte bare ha det smykket til meg, det var så sommerslig! ^

inat sa...

- Takk søta! Haha, jeg er ikke så lita lenger, ingen av de klærne passer til meg lenger:b
Følg med, kommer snart mer (sko/vesker) (:

mia sa...

God påske til deg og, søte <3

Ce sa...

Du er jo bare nydelig da, vennen!!
Håper å få møte deg snart! <3

Klemme <3

Cilla sa...

god påske til deg også<3
du er en så hærlig jente<3

Liljen sa...

<3

Liljen sa...

For et HERLIG VÆR!!!
Og FLINK farmor du har!:)

Du er kjempeflink på videoblogging :)

Katter er bare generelt SKUMLE! Iallefall mange av dem, katta vår er FÆL :(

Jeg kan ikke ha skype på dataen min, da klikker alt :( Så har ikke peiling på det, dessuten liker jeg ikke å prate sånn ;P

Haha, denne MÅÅ jeg vise til Emma-Isabelle i morgen - så koseli med egen hilsen til henne da!! Du er bare suuuuperskjønn!!!!! Nå ble jeg nesten rørt jeg, bare pga det liksom *LOL*

Liljen sa...

Glemte å vise Em denne, men nå gjorde jeg det - og hun syntes det var kjempemorsomt at DU snakka til HENNE :D