15.4.09

~15~

I dag har jeg vært i behandling og på når jeg gikk av bussen ved meg hørte jeg en liten gutt i barnehagen sa.. Carraline, harru sett madagaskar 2 ellel?? Det hadde jeg ikke og skjønnte hintet om han kunne være med meg hjem ;D
Søskenbarn ble missunelig, så tok med han å, lagde ostesmørbrød til oss og fikk tlf fra stefar og henta derfor lillesøster også =p
Vi fant aldri filmen hannes.. Så vi så på rottatuie, den var drit rå!!xD
I kveld er det super Onsdag =D *JIPPI*
Men først skal jeg gå en tur!! ;D

Min lillebror hadde en interrisant liten tale for mitt søskenbarn om hva som skjedde da Marker dør!! xD
Dagens hilsen går til :Som blir 22år i dag =D
Grattis snuppa, kos deg i kveld & ta det pent med alkoholen ;D
Kommer en tur til deg i morgen eller fredag jeg :O
Gla i deg <3

6 kommentarer:

Kathrine sa...

awh, herlige unga! :-D
<3

Kathrine sa...

awh, herlige unga! :-D
<3

Kitiinee sa...

Så skjønne ^^ Tihi
<3

Ce sa...

Haha...det er så morsomt å se videoene dine..og så søte barn da =)

Klemme! <3

*Lis* sa...

så nydelige <3

<3thezzelura<3 sa...

awwww<3<3så ikke hilsen før nå jeg snuppah:) takk!!! dataen min er heeeelt fucked så jeg får ikke gjort noen ting her inne:S prøver igjen nå!! evig glad i deg vennen. *verdens beste*