13.4.09

~13~

I dag sto jeg opp kl 11, spiste frokost og fikk den opp igjen!
Hadde oppfølgning, så vi gikk en lang tur på bare 40min i høyeste farta jeg klarer og bevege meg hele veien =D
Så Leka jeg med lillesøs og susa litt rundt, så hadde jeg oppfølgning igjen og hun som kom hadde med seg begge hundene sine så vi gikk samme runde som tideligere i saktere fart med dem =D

Stolt av at jeg i det hele tatt har klart det, men hensyn til kondisen ;D
Men det er nok vilja etter veiing i forrigårs =S (ÆSJ)!!
Nå sitter jeg med Lizzi sovende på fanget og venter på hjemmesykepleien <3
Så skal jeg lage stor kylling gryte i kveld!! xD *SULTEN*
Dagens hilsen går til :Som virker som ei kjempe kos jente =D
Liker bloggen din, åpent og ærlig <3
Håper på og bli bedre kjent med deg (eller bli kjent med deg)! ;D
PåskeKlem <3

10 kommentarer:

*Lis* sa...

Så nyydelige hunder! *smelte* <3
Flink du har vært til å gå tur idag da, søta :)
Bli slikka i ansikt, og spesielt ører er fryktelig :P Det kiler noe voldsomt :P hehe..

Cilla sa...

så nydelig hunder:)

håper du får en forsatt god kveld.
sorry for og ikke skrive så mye. men er så mye på tankene mine:(

Kitiinee sa...

Så nydelig hunder ^^ Flink du er til å gå tur! (:

Klem<3

Heidi B sa...

er ikke vits i å kaste opp frokosten da carro...den forbrenner du i løpet av dagen uansett..

Heidi B sa...

er ikke vits i å kaste opp frokosten da carro...den forbrenner du i løpet av dagen uansett..

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Liljen sa...

Huff, er ikke så glad i hunder jeg... Føler meg så utrygg på dem... :S

Madelen sa...

Så arti video! Jeg elsker hunder :D De var kjempesøte (det var du også da ;p)

Kathrine sa...

hata dyr ;p men elska deg :D
ta vare på deg sjølv vennen. ikkje bra du kasta opp =/

<3

Linn Jeanette sa...

Vakre hundene<3