12.4.09

~12~


3774 skritt bare på 1 vei på gå turen til Farmor i dag =p
brukte 35 min til og 25 tilbake =D stolt serru^^ ;D *kniiiis*
På vei til gikk bare jeg og tante,
tilbake gikk jeg, tente, Rebekka(søskenbarn) og farmor!
Hos farmor fikk alle barnebarna et påskeegg hver (glemte det der men) :)
Og jeg lekte meg med brillene til farmor.. grrr!! xD *LOL*På vei hjem møtte vi på et påkjørt rådyr :(
Jeg ble overvelta av følelser og ble helt fra meg, fikk for meg at det pusta desto lenger jeg så på det og ble rett og slett en smule hysterisk..
Takler ikke døde dyr i veikanten, dem forpulte mokka folk av noen *SENSURERT* som har kjørt på dyr, kan vaffal ringe viltnemnda og si fra, tilfelle dyra lever og dør smertefullt og sakte!!
Blir så forbanna at jeg kunne hoppa forann en bil, ja mange synes sikker kjeg overreagerer.. Men det driter jeg langt faen i, for ingen dyr (og mennesker for den sagt skyld) skal behøve og lide!!!!!!! *PusteUT&INN* se på stakkaren da!! Beinet er brukket tvers av og øynene var ikke engang lukket, ja, jeg griner faktisk av sannt!! ='(Veit det er sykt og legge ut bilde, men jeg gjør det for og minne folk om og kjøre i riktig fart i trafikken sann man unngår og drepe uvitende uskyldige <3
Dagens hilsen går til :Som blir 15 år gammel i dag =D
Gratulerer så mye, håper du har hatt en fin dag kjære!! <3
Kjempe gla i deg lille vennnen min!! <3 <3 <3

11 kommentarer:

Ce sa...

Off :/ Stakkar dyret :(
Syns sånt er fælt selv..

Men du har vært flink å gå i dag da =)

Solveig Irene sa...

Jaa, dakar dyret O.O Man må jo ringe og få det ordna når det skjer. uff, håper h*n døde med en gang, hvertfall.

Liljen sa...

Aaa, betyr det at du ikke vil følge den lukka bloggen min? :(

Jaja, så lenge du leser den åpne så...

Fælt med dyr som er påkjørt ja :( Men hadde det vært meg, så hadde jeg sikkert fått panikk, og ikke turt å ringe viltnemda... :/ Men hadde sikkert sagt det til noen, mamma eller pappa feks, så de kunne ringt for meg da...

Nå skal ejg titte på videoene dine fra de siste dagene ;)

Kitiinee sa...

Siden jeg ikke klarer skrive noe bra selv nå, så signerer jeg Liljen, fra start til slutt ^^

<3Klemme

Linn Jeanette sa...

Uff... Skjønner at følelsene boblet over når du så det påkjørte rådyret§. Tror jeg hadde reagert lignende sjøl.... Uansett, de som har kjørt på rådyret har ikke gjot som de skal. For man skal kontakte viltnemda og gi beskjed hva som har skjedd og hvor de er. Så skal viltnemda komme å ta med seg det døde dyret. Dersom dyret er påkjørt og skadet skal de også kontakte dem, for det skal da sendes ut hunder til søk og vurdere om avliving er det rette når dyret blir funnet....

Jeg er vokst opp i en familie som driver med jakt osv, så synes det ikke er vanskelig å se dyr som er døde i grunn. Men når det kanskje ikke har skjedd på den mest humane måten, kjenner jeg at følelsene tar overhånd...

Håper du får påskeegget ditt i morra da:p
Klemmer<3

Apriljente sa...

Takk for hilsnen Caroline! <3

Dumt med rådyret som ble påkjørt.. :-(

*Lis* sa...

Det er grusomt med påkjørte dyr :( I hvertfall når dem skal ligge i veikanten til alles påsyn/åsyn..
Kjørte på en sånn bambi engang :(:( Hadde ikke sjans, den løp ut i veien fra ingensted, bremsa, men det var for sent. Jeg var hysterisk! Og ringte selvfølgelig viltnemda. Det var GRUSOMT! Også på e18... Huff..

Og så utrolig flink du er som gikk så langt! Spreking ^^ :D

glad i deg å :D klem

Caroline sa...

Kristel :
Følger bloggen din, fra en annen blogg jeg har som går under det med mat eller hva jeg skal si ;)
Kristine :
Nei, jeg tror ikke det..
siden du har en åpen =/
Men har ikke bestemt meg helt enda!
Linn Jeanette :
Ja, jeg veit det.. farmor er leder i viltnemda i Østfold ;D
Hundene hennes går også søk, så flinke som dem er <3 *stolt*
Maria :
tihi, bare koselig =D
Lisbeht :
Off, ja det må ha vært fryktelig <,3
Men du gjorde det rette og ringte og det du skulle, og det er jo ikke din feil at det ble sann!
For i den farta dem kommer i har man som du skrev ikke sjangs til og stoppe desverre =/ <3
Ja jeg veit, nejda ;D

Ce sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Nedia sa...

blir så glad av å se videobloggene dine caroline! du er så søt, og du får meg til å smile.

Linn Jeanette sa...

Det er så synn at ikke alle mennesker er klar over hva de skal gjøre når de kjører på et dyr eller at de rett og slett ikke gidder.....

Glad i deg<3