4.6.09

~4 Juni~

I dag har jeg vært hos nye dritt-legen,
helvetes møkkakjerring (sorry ord-språket)!! =p
Så har jeg gått lang tur med studenten og to hunder :)Så var jeg i sommerfest på Barnhagen i pøsregn,
men der grilles det og det var ganske koselig, men jeg gikk fort hjem ;D
Så har jeg vært og handla, og nå er jeg frustrert, følelesene går rundt meg, og jeg aner ikke om det er "stemmen" eller tankene mine som surrer!!
Det er frustrerende for jeg har alltid klart og skille før,
jeg har alltid klart det!! :(
Kansje jeg er overvelda av følelser bare?
Det kan være det etter i går.. og det er jo ikke negativt, det viser jo bare at følelsen av og miste noen gjør meg redd, frustrert og trist, det skulle jo bare mangla?? Jeg er bare glad det endte bra!!<3<3<3
Jeg tror det er det og den lille ukjente som ble "den's" nye navn!

I natt fikk jeg en mld av ei venninde,
jeg skjønnte ikke helt hva som sto på dem annet at det var snakk om tabeletter og alkohol, Jeg ringte og hørte hun var ganske borte og klarte nesten ikke svare med gråten i halsen <'3
Jeg søkte etter hjem nr og nr til pappan, mamman og broren hennes uten hell,
Men til slutt fikk jeg tak i S, som tilfeldigvis hadde nr til mamman hennes og jeg ringte med en gang, hun ble kjempe redd og sa :
Jeg som trodde hun var så bra nå!
Har tenkt mye over dette og har kommet fram til at jeg tror det er sann at før man planlegger noe som f.eks selvmord, så får man alle rundt seg til og tro at man er mye bedre en hva man er, sann har det vaffal vært med meg!
Hva med dere?? Har dere tenkt over det og gjort det selv? virka bedre?
Har ikke vært så redd på evigheter og jeg gråt når jeg fikk mld om at hun var pumpet og var i trygge hender,
mest fordi jeg var letta og glad fordi jeg faktisk redda et liv i natt!! <3Til "deg" (nevner ingen navn),
Hadde du dødd veit jeg ikke hva som hadde skjedd <'3
Du er alt for verdifull for meg og jeg hadde blitt knekt om du ble borte,
jeg veit du er sur på meg nå..
Men når du blir friskere, så skjønner du at jeg gjorde det for ditt beste <3
Og jeg er her for deg, jeg venter på dagen til du ikke er sur på meg lenger,
DU er en av mine beste venner og jeg klarer ikke tanken på og miste deg!!
Håper du tilgir meg vennen, jeg er så sinnsyk gla i deg,
for evig og alltid <3
Jeg er så glad for at du sendte mld til meg,
jeg er så glad for at jeg fikk tak i mamman din,
jeg er så glad for at du er i trygge hender nå,
jeg er så GLAD for at DU lever!!<3<3<3
Dagens hilsen er til deg vennen, jeg er gla i deg!<3

11 kommentarer:

Apriljente sa...

Det var modig gjort av deg å ringe til moren hennes for å redde henne. Jeg er veldig stolt av deg, og synes du gjorde en god ting.

Masse klemmer til både deg og hun det gjelder <3

R sa...

Det var en utrolig god gjerning, og du burde være veldig stolt over deg selv. Venninnen din vil nok tilgi deg :)

Solveig Irene sa...

Uff, jeg griner nå. Du er virkelig et bra menneske Caroline, og jeg er så uendelig glad for at alt gikk bra. Har grått halve natta, så du er ikke den eneste som er overvelda pga i går. Men sant som du sier, det viser bare at vi har følelser, og at vi bryr oss om henne.

Verden hadde vært et dårligere sted om det ikke var for deg, det har du bevist!<3

eseereht sa...

Er ikke rart du er overvelmet av alle mulige følelser etter slike opplevelser da søta:) håper du har det bra! Gleder meg til å møte deg i juni:D

Tonje sa...

sånn har jeg å opplevd:(
men da var det meg de ringte for..og meg som ble henta av politi og ambulanse. den dag idag er jeg glad for det:)

Liljen sa...

Det krever mot å kontakte familien. Du er tøff Caroline, og du gjorde det riktige. Håper venninna di vil se det hun også, etterhvert!

<3

Ce sa...

Tøffe jenta vår! <3
Det var bra gjort! <3
Glad i deg! <3

Ce sa...

Men ja (glemte å svare på spm i innlegget ditt) jeg kjenner meg igjen med det at ting går bedre (eller at andre tror det) åsså *bang* så går man på et smell, og prøver å ta livet sitt!
Men det var virkelig tøfft gjort av deg snuppa! <3

Kathrine sa...

Kjære deg! for ein flott ting å gjer. dette vise for ein fantastisk skapning du e! virkelig! STOLT OVER DEG! og håpa d går greit med venninna di!

Trur nok det e sånn at ein gir utrykk fir at ting går bedre, kanskje ikkje bevisst, men fordi ein rett og slett gir litt faen.

<3

Susanna sa...

Rørende!

Kine sa...

Har tårer i øynene, Caroline.